سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ خبر داد.

رگبار باران - رعد و برق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد طی ۲ روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، اصفهان ارتفاعات استان‌های گیلان، البرز، تهران، شمال غرب سمنان و شرق کردستان رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد.

این وضعیت پنجشنبه در مازندران، شمال استان‌های البرز و تهران، برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و شمال خراسان شمالی و جمعه در شمال غرب، مناطق شمالی، شمال شرق کشور و استان‌های واقع در ارتفاعات البرز رخ خواهد داد.

شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات مرکزی البرز رشد ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است که تا انتهای هفته در ارتفاعات جنوب شرق کشور از ساعات بعد از ظهر رشد ابرهای همرفتی، گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست. امروز تا جمعه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و شنبه در نوار شرقی و برخی نقاط غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

همچنین ۳ روز آینده شرق دریای عمان و پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

کد خبر 860536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha