با نامه رسمی هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال، تمامی ارکان فدراسیون از انجام مصاحبه منع شدند.

توپ فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین؛ پس از صحبت‌های رضا جاودانی درخصوص فساد در فوتبال ایران که در گفتگو با یکی از رسانه‌ها صورت گرفت، واکنش فدراسیون وارد ابعاد جدیدی شده و پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون، حالا دبیرکل نیز به این موضوع واکنش نشان داده است.

جاودانی به عنوان یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی را درباره اتفاقات پیرامون باشگاه مس رفسنجان به زبان آورد که سبب شده تا دبیرکل فدراسیون با ارسال نامه ای رسمی، تمامی ارکان فدراسیون را از انجام هرگونه مصاحبه‌ای بازدارد.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در نامه‌ای به کلیه ناظران داوری، داوران و کمک داوران، ارکان قضایی، سازمان لیگ فوتسال و فوتبال از آنها خواست تا از انجام هرگونه مصاحبه و اظهار نظر در رسانه‌ها، صفحات شخصی در فضای مجازی خود داری کرده و بر این اساس شرکت در برنامه‌های صداو سیما بعنوان کارشناس و... ممنوع است.

در ادامه نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است: در صورت اقدام بر خلاف این بخشنامه، مرتکبین در مرحله اول شامل ۳ ماه محرومیت خواهند شد و در صورت تکرار، موضوع جهت اتخاذ تصمیمات شدیدتر به ارکان قضایی فدراسیون ارجاع می‌شود.

کد خبر 860823
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • حمید IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    10 1
    هرکسی که مفسدینن را افشا کند سه ماه محروم خواهد شد. در عوض هرکسی بر فساد سرپوش بگذارد وخودش در فساد شرکت کند میتواند با ارامش به کار خود ادامه دهد
    • بی پروا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      5 0
      تا بوده همین بوده و خواهد بود،البته در ایران.(قانون سوت زنی را راه انداختن که سوت زن ها را بگیرن دیگه)
  • 7 مقدس IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    3 1
    عجب الان که موقع افشاگری رسید و بوی گند فساد داره بالا میاد همه ارکان فدراسیون از مصاحبه منع شدند. جالبه
    • ناشناس IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 3
      افشاگری که خوبه ولی حرفهای جاودانی و فردوسی پور بیشتر عقده گشایی بود تا افشاگری البته نظر من اینه چون بجای اصل داستان گیر دادن به برنامه تلویزیون که اگه فاسد باشه نهایتا میخواد از یه تیم حمایت کنه کاری از نظر بازی از دستش بر نمیاد
    • محمد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 0
      ناشناس تو مثل اینکه حالت خوش نیست