قیمت خودرو امروز نسبت به دیگر روزهای کاری هفته نزولی است. روند قیمتی اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار از صبح امروز کاهشی گزارش می‌شود

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳، کاهشی گزارش می‌شود. اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی افت قیمت جزئی پیدا کردند، اما برخی از محصولات تا ۹۷ میلیون تومان هم ریزش داشتند.

قیمت خودرو امروز نسبت به دیگر روزهای کاری هفته، نزولی است. روند قیمتی اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار از صبح امروز کاهشی گزارش می‌شود و با آغاز معاملات، یکی از جدیدترین خودروهای مونتاژی گروه بهمن با نام فیدلیتی پرستیژ هفت‌نفره، افت قیمت ۹۷ میلیون تومانی پیدا کرده و به نرخ دو میلیارد و ۴۵۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز نزولی است.

کوییک S، هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا از ابتدای امروز افت دو میلیون تومانی دارد و به نرخ ۴۰۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G اتوماتیک که سدان لوکس سایپا محسوب می‌شود، رشد قیمت دو میلیون تومانی پیدا کرده است و با ۸۰۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس LX TU۵ سدان پرهیاهوی ایران خودرو است که طی روزهای آینده، تولید آن متوقف می‌شود. این خودرو برخلاف کلیت بازار، رشد دو میلیون تومانی دارد و به نرخ ۸۸۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V۴ لوکس‌ترین سدان حال حاضر ایران خودرو به شمار می‌رود که با افت ۱۰ میلیون تومانی، مقام بیشترین افت قیمت در خودروهای داخلی را نصیب خود کرد. این خودرو هم‌اکنون با یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ قیمت کدام خودرو ۹۷ میلیون تومان پایین آمد؟ |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز در برخی موارد، افت قیمت‌های چند ده میلیون تومانی را تجربه می‌کند.

ام وی ام X۳۳ کراس یکی از جدیدترین محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو است که ۱۷ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فردا T۵ از خودروهای نه‌چندان پرتقاضای مونتاژی به شمار می‌رود که افت قیمت ۳۰ میلیون تومانی دارد و به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

فیدلیتی پرستیژ پنج‌نفره همانند نسخه هفت‌نفره، کاهش قیمت چشمگیری نسبت به روز گذشته پیدا کرده است. این کراس‌اوور جدیدالورود بهمن موتور هم با افت ۸۰ میلیون تومانی، به نرخ دو میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ قیمت کدام خودرو ۹۷ میلیون تومان پایین آمد؟ |  جدول قیمت ها

کد خبر 860900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha