سعید احمد عباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران صحبت‌های جالبی در مورد قهرمانی پرسپولیس انجام داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، سعید احمد عباسی، ملی‌پوش فوتسال ایران در حاشیه مراسم بهترین‌های فوتسال، در مورد بازگشت به لیگ داخلی گفت: جدایی من از اسپانیا و پیوستنم به گیتی پسند این بود که بین پایان لیگ اسپانیا و شروعش ۴، ۵ ماه فاصله است و این استراحت قبل از جام جهانی من را اذیت می‌کند و تصمیم گرفتم به ایران و یکی از بهترین تیم‌های آسیا برگردم. خیلی خوشحالم که به این باشگاه آمدم.

او در مورد برگشت سایر لژیونرها ادامه داد: حسین طیبی سال‌های زیادی در اروپا بازی کرده و درجه یک است. مسلم، سالار و خودم دانشجو هستیم و خدمت سربازی را انجام ندادیم و خیلی شرایط‌مان برای رفت و آمد سخت است و هر سه ماه برای یک امضا باید برگردیم و این رفت و آمدها اذیت می‌کند و تیم‌ها نمی‌توانند به بازیکنان ایرانی اعتماد کنند. امیدوارم در مورد سربازی بازیکنان اتفاق خوبی بیفتد.

او در مورد کسب جوایز آقای گلی جام ملتها و بهترین بازیکن این تورنمنت گفت: من جوایزی که کسب کردم برای تیم‌مان است و اجازه بدهید بقیه نظر بدهند و خودم چیزی نگویم بهتر است.

احمد عباسی راجع به قهرمانی پرسپولیس گفت: فوتبال را دنبال می‌کنم. پرسپولیس خسته کننده کرده کار را برای همه و قهرمانی‌هایش تکراری شده! با افتخار پرسپولیسی هستم.

او در مورد حرف و حدیث‌ها راجع به گل قهرمانی پرسپولیس گفت: وی‌ای‌آر بیاید خیلی خوب است اما فرقی برای پرسپولیس و تیمی که هفت سال است قهرمان شده نمی‌کند. نمی‌شود یک تیمی اتفاقی این همه سال قهرمان شود.

کد خبر 860948
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha