مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

در شهر تهران هر روز شاهد انجام پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... توسط شهرداری‌های مناطق هستیم که به منظور خدمات رسانی هر چه بیشتر به شهروندان انجام می‌شود. اقداماتی که گاه خودجوش بوده و گاه طرح‌هایی هستند که توسط شهرداری مرکز تدوین و به این بازوهای اجرایی در مناطق ابلاغ شده است.

تهران

همشهری-سعیده مرادی: خلاصه اخبار مناطق ۱۲ تا ۲۲ تهران را در ادامه بخوانید.

منطقه ۱۲

اجرای برنامه‌ریزی شده و منظم عملیات لایروبی، رسوب‌برداری در محورهای ده‌گانه منطقه ۱۲، به مناسبت دهه ولایت و امامت و طبق تقویم‌کاری اداره مسیل‌ها و قنوات انجام می‌شود.

منطقه ۱۳

با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی منطقه ۱۳ اقدام به اطلاع رسانی جهت جمع آوری پیشنهادات و ایده های مردمی کرده است.

منطقه ۱۴

به منظور امکان دسترسی بیشتر کودکان و نوجوانان به فضای بازی و تفریح، دستور مناسب سازی وایمن سازی و توسعه بوستان‌های منطقه۱۴ در کوتاه ترین زمان صادر شد.

منطقه ۱۵

خط ‌کشی خیابان شهید شیرازی به طول ۵۱۲۰ متر با هدف افزایش ایمنی، روان‌سازی و ایجاد نظم ترافیکی، پیشگیری از برخورد و کاهش حوادث و جلب رضایت حداکثری شهروندان انجام شد.

منطقه ۱۶

با هدف حمایت از افراد توان‌یاب طرح‌های مناسب‌سازی بوستان‌های منطقه ۱۶مانند حذف موانع فیزیکی، همسطح سازی گذرگاه های عابر پیاده، همسطح سازی ایستگاه ها و ... در حال اجرا است.

منطقه ۱۷

در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست، از ابتدای سال تاکنون اقدام به شست‌وشوی۲۲۰ ایستگاه اتوبوس در منطقه ۱۹ کرده‌اند.

منطقه ۱۸

با ورود تعداد ۱۱ دستگاه اتوبوس مدرن به ناوگان حمل ونقل منطقه ۱۸پایتخت، شمار این خودروهای عمومی مدرن از مرز ۳۰ دستگاه عبور کرد.

منطقه ۱۹

ایمنی معابر شهری، بزرگراهی و میادین منطقه ۱۹ با نصب ۳۰۰ قطعه تجهیزات و علائم هشدار دهنده ترافیکی برای هدایت سرنشینان خودروها وتعیین مسیر بهسازی و ارتقا یافت.

منطقه ۲۰

به منظور ایجاد جلوه بصری زیبا، تأمین روشنایی معابر و جلب رضایت شهروندان، تعداد ۳۴ پایه چراغ دکوراتیو با تعویض لامپ های گازی با کم مصرف LED با نوردهی و پخش نور بیشتر در خیابان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نصب شد.

منطقه ۲۱

در نشست ساماندهی و ارائه خدمات به شهرک های مسکونی نیازهای فرهنگی و ورزشی پیگیری و ارائه خدمات شهرداری در ساخت و ساز به شهرک های مسکونی (شهرک شهرداری) در منطقه ۲۱ بررسی شد.

منطقه ۲۲

با هدف روان سازی جریان ترافیک مسیرهای دسترسی به بوستان آبشار تهران و با هماهنگی های صورت گرفته عملیات بهسازی و تجهیز پارکینگ شماره ۳ این بوستان انجام شد.

کد خبر 861042
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha