ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه که برای دیدار با رهبر کره شمالی به این کشور سفر کرده است، یک دستگاه لیموزین اوروس ساخت کشور روسیه را به کیم جونگ اون هدیه داد.

پوتین و کیم

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری دولتی روسیه، تاس، روز چهارشنبه ۳۰ خرداد با اعلام این خبر نوشت که پوتین به جز این لیموزین یک دست چای‌خوری روسی و یک خنجر گران‌قیمت نیز به رهبر کره‌شمالی هدیه داده است.

به گزارش رویترز، لیموزین اوروس، خودروی گران‌قیمت ساخت روسیه است که در سال جاری تنها ۴۰ دستگاه از آن تولید شده است. پوتین پیش از این و در سفری که کیم جونگ اون به مسکو داشت، مشابه همین لیموزین را به او هدیه داده بود.

کد خبر 861129

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    روحانی قیمت پراید ۱۱۱ رو ۱۷ میلیون تحویل گرفت ۱۵۰ میلیون تحویل داد... !!!🤦‍♂️ الآنم وزراش ریختن ستاد پزشکیان .
  • ایلیا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    1 0
    دکتر قالیباف در سال ۱۳۸۷ برابر با سال ۲۰۰۸ میلادی از طرف سایت شهرداری‌های جهان به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا معرفی شدند . برای مشاهده سند لطفاً به ویکی‌پدیای دکتر قالیباف مراجعه کنین در قسمت شهرداری تهران این مطلب ذکر شده و آدرس سایت رو گذاشته با کلیک کردن میتوانید رتبه بندی رو ببینید.. 👌💟🥇
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    تلاشهای مدبوحانه پوتین بیفایده است ... بزودی 160 فروند f16 بعلاوه 80 فروند میراز 2000 بعلاوه دهها فروند تورنادو .که بروز رسانی شده اند ..و همگی از اموال ناتو و امریکا و اقمارش بوده و قرار بوده با اف 35 و اف 15 ورافایل و یوروفایتر جایگزین شوند تحویل اکراین خواهد شد .. تهدیدهای هسته ای پوتین هم جوک است ... در صورت بروز حمله هسته ای روسیه ... مسکو و سنت پطرزبورگ و دیگر شهرهای مهم روسیه به خاکستر بدل خواهد شد ..