محمد انور بجار زهی سخنگوی ستاد قالیباف درباره طرح ادعای دوباره مطرح شده توسط آقای وحید اشتری ماهینی گفت: موضوعات مطرح شده حقیقت ندارد و اضافه‌بار حمل شده اعضاء خانوادهٔ آقای قالیباف کذب محض است و سند مضحک این ادعا هم ساختگی و جعلی است.

قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمد انور بجار زهی سخنگوی ستاد محمدباقر قالیباف درباره طرح ادعای دوباره مطرح شده توسط آقای وحید اشتری ماهینی گفت: موضوعات مطرح شده حقیقت ندارد و اضافه‌بار حمل شده اعضاء خانوادهٔ آقای قالیباف کذب محض است و سند مضحک این ادعا هم ساختگی و جعلی است.

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف افزود: خداروشکر خط دروغ‌ها در حال آشکارشدن است. از خانواده آقای قالیباف تشکر می‌کنیم که به میدان آمدند و پاسخ دروغ‌ها را دادند و به شبهه‌های طراحی شده پاسخ گفتند.

بجارزهی خاطرنشان کرد: تا دیروز می‌گفتند سیسمونی خریدند حالا که دروغ بودن خرید سیسمونی روشن شده رفتند سراغ اینکه لحن صحبت فرزند محمدباقر قالیباف بد بود یا تصویر مضحکی منتشر می‌کنند که هرکسی در خانه‌اش می‌تواند آن را بسازد.

واکنش ستاد قالیباف به سند منتشر شده درباره سفر خانواده اش

وی همچنین درباره ادعای مطرح شده توسط آقای وحید اشتری ماهینی در خصوص اضافه‌بار حمل شده اعضاء خانوادهٔ آقای قالیباف گفت: این موضوع کذب محض است و سند منتشر شده هم ساختگی و جعلی است.

سخنگوی ستادهای مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف تأکید کرد: پیش‌ازاین نیز در همان روزهای ابتدایی این دروغ‌پردازی بی‌پایه‌واساس توسط مسئولان هواپیمایی معراج به طور رسمی تکذیب شده است. اساساً از ابتدا دروغ خرید سیسمونی و طراحی‌های بعد از آن یک پروژه امنیتی علیه رئیس مجلس بود. آقای قالیباف حق شکایت را برای خود در واکنش به این ادعای کذب محفوظ می‌دارد. قوه قضائیه باید بررسی این ادعاهای دروغ و رسیدگی فوری به آن را در دستور کار قرار دهد و اجازه ندهد این لجن‌پراکنی‌ها بر فضای انتخابات کشور تأثیر بگذارد.

کد خبر 861136
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    19 0
    مردم ایران خیلی فهیم هستند. شما دارید با کذب اعلام کردن این واقعیت ، یه جورایی به شعور مردم فهیم توهین می کنید !!!!!!! وجدانا" ، انصافا" ، خداوکیلی جواب دادن جناب قالیباف به سوالات را توجه کنید . سوال در مورد چرایی سقوط و کم ارزش شدن ارزش سهام بورسی را اینگونه جواب داده که بورس مسیر درستی را طی نکرده !!!!!!!!!!!!!! جناب قالیباف عزیز، خسته نباشید که فرمودید بورس مسیر درستی را طی نکرده !!!!!!!! خب این را که بورس مسیر درستی را طی نکرده و به این وضعیت اسفبار دچار شده را یک دانش آموز ابتدایی هم می داند . مجری علت آن را و بانیان و عاملین سقوط بورس و راهکار و برنامه های جنابعالی برای خروج از این وضعیت را پرسیده اند . آیا اینگونه جواب دادن یک بی احترامی به شعور مردم نیست ؟!!!!!!!! اگر هم به اعتقاد جناب قالیباف بورس مسیر درستی را طی نکرده، وظیفه ی مجلس و بخصوص رئیس مجلس در هدایت بورس به مسیر درست چی بوده ؟؟ چرا بورس را به مسیر درست هدا
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    22 0
    پس آقا پسرشون از چیزی که کذب بود عذر خواهی کرده بودن و گفتن پدرم راضی نبود و بی اطلاع پدرم رفتن و ...
  • NL ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    14 0
    سيسمونى خوب لابد تو ايران نبوده مجبور شدن برن از ترکيه بخرن