نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به پرتاب میکروفون توسط مشاور مسعود پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی گفت: متاسفانه این‌ها هنوز خود را طلبکار می‌دانند و تحمل شنیدن ندارند.

اسماعیل کوثری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا اسماعیل کوثری، با اشاره به بی اخلاقی صورت گرفته از سوی مشاور مسعود پزشکیان در میزگرد فرهنگی صدا و سیما، بیان کرد: بالاخره این‌ها هنوز که هنوز است خودشان را طلبکار می‌دانند در صورتی که در دولت گذشته واقعا پرونده و شناسنامه این طیف منفی است. هنوز خودشان را طلبکار می‌دانند فلذا تحمل ندارند.

وی در ادامه اظهار کرد: می‌بینیم که اگر از آنان سوالی می‌شود و یا موردی از طرف مخالف نسبت به آنان مطرح می‌شود، این ها خیلی سریع عصبانی شده و خیال می‌کنند که همه باید تابع این‌ها باشند. در صورتی که خلاف این را در جامعه و فضای مجازی از خود مطرح می‌کنند. تازه مظلوم نمایی هم می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این‌ها باید بدانند در نظامی زندگی می‌کنند که تحمل نظام بسیار بالاست. اگر می‌خواهند فعال سیاسی و فعال فرهنگی باشند باید صبر و حوصله خود را بیشتر کنند. اگر این حالت طلبکارانه را ادامه داده و انتظار داشته باشند که همه تابع آنان باشند، بزرگ‌ترین اشتباه را کردند.

کد خبر 861214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    2 14
    سردار کوثری یک چهره اخلاقی شناخته شد.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    2 11
    آقای پزشکیان چون برنامه نداره این افراد را با خودش میاره که وقت بگذره اصلا براش مهم نیست میدونه رای نمیاره اینطوری میکنه
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    11 2
    هیچ موقع واقعیت را قبول ندارید وقتی اسم فاضلی برده شد و او از خود دفاع می کرد میکروفونش را قطع کردند این نهایت بی انصافی نیست واقع گرا باش
  • محمد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    2 6
    فعال سیاسی باید دارای شعور و فهم و اخلاق سیاسی باشه طرف در برنامه زنده به‌جای اینکه با متانت و منطق پاسخگو باشه چنان برخوردی میکنه که انگار نباید کسی ازش سؤال بپرسه خوب تویی که توانایی پاسخگویی نداریی چطور میخوای فردا روز جوابگوی سوالات و انتقادات ملت باشی. از کوزه همان تراود که در اوست جناب پزشکیان....
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    7 3
    این ها منظورتون چه کسانی هستند؟! لطفا تعمیم ندهید. آقای دکتر پزشکیان بسیار فرد محترم و با شخصیتی هستند. این ک مشاور ایشون رعایت ادب رو نکرده، به آقای پزشکیان مسئول رفتار ایشون نیست.
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    7 2
    میکروفن را قطع کنید تا طرف نتونه پاسخ اتهامات طرف مقابل را بدهد. آقای فاضلی بهترین کار را کرد
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    خوب اعصابش خورد کرد دیگه ملت همه عصبی شدند