نویدکیا درباره آینده کاری خود گفت: هر کسی با من تماس گرفت گفتم عادت ندارم وقتی بازی‌ها در جریان است با کسی صحبت کنم

نویدکیا

به گزارش همشهری آنلاین محرم نویدکیا بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر سپاهان در فینال جام حذفی اظهار کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم، بازی خوبی انجام داد. اگر در دقیقه ۸ گل نمی‌خوردیم بهتر می‌توانستیم رقابت کنیم. دو گل خوردیم یکی از آنها به خاطر اشتباه خودمان رخ داد و یکی هم به خاطر AVR علیه ما پنالتی اعلام شد. واقعیت این است سپاهان بهتر از ما بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم.

در گزارش ایسنا آمده است:وی درباره حواشی ایجاد شده برای او هم گفت: حواشی من را اذیت کرد. بازیکنانم با جان دل بازی کردند که به اینجا رسیدند. مشکلات زیاد بود اما به مرور بهتر شد و کمی از لحاظ اقتصادی به تیم کمک کردند با این حال باشگاه مس رفسنجان از نظر مالی مشکل دارد. شرکت مس چهار تیم دارند و این موضوع کار را سخت کرده است.

او همچنین گفت: من سال‌های سال با سپاهانی‌ها زندگی کرده‌ام افتخارات زیادی به دست آوردیم. دم هواداران گرم که به ورزشگاه آمدند تا به تیم روحیه بدهند.

نویدکیا همچنین درباره آینده کاری خود گفت: هر کسی با من تماس گرفت گفتم عادت ندارم وقتی بازی‌ها در جریان است با کسی صحبت کنم. گفتم بهتر از بازی‌ها تمام شود هر کسی خواست تماس بگیرد. من دلم می‌خواهت کار حرفه‌ای انجام بدهم. اگر با مس رفسنجان به جمع بندی برسیم کار را ادامه می‌دهیم. ما از نظر بازیکن کمبود داریم و باید تقویت بشویم.

او همچین درباره ارتباطش با باشگاه سپاهان هم گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی‌ رخ می‌دهد و اینکه آیا دیدگاه‌های من به درد باشگاه سپاهان می‌خورد یا خیر. فکر می‌کنم هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنیم.

نویدکیا درباره اینکه آیا روزی سرمربی پرسپولیس و استقلال خواهد شد یا خیر گفت: آنها بازیکنان بزرگی داشتند که الان مربیان بزرگی هستند. من خیلی با جو این تیم‌ها آشنا نیستم.

کد خبر 861337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لنگیم اسنپی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    7 10
    میثم تیموری تبانی کردمعلوم بودتابلو فوتبال ایران همش تبانیه
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      9 4
      مگه همه مثل شما هستند😂
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
      1 2
      همش که نیست سیاه نمای محترم
  • حسین بنی اگپه IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    6 12
    هیچ وقت دراین دو تیم بزرگ جایی واسه خود فروش نیست. بازی فینال نشان از بی تجربگی و واگذاری عمدی بازی بود
  • خلیل غلامی دشتکی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    14 4
    آفرین مرد متین فوتبال ایران . بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.
  • حسین بنی اگپه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    4 11
    هیچ وقت در این دو تیم واسه خود فروش ها جایی وجود نداره،بازی فینال نشان از تبانی و بی تجربگی بود
  • حسین عسگری US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    2 5
    بهانه دقیقه ۸وسیستم وار کنی منطقی باشیم میگیم تیم مقابل بهتر بود وبرد لطفا کمی منطقی برخورد کنیم مورایس درمقابل الهلال نشان داد با توجه به باخت چه بازی خوبی انجام داد این مربی خیلی جلوتر از نوید کیاوامثالهم می باشد کمی صبردر موقع حرف زدن ار امش میاره.
  • حرف حق IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    5 3
    تو این بازی نقش پررنگ وی ای آر مشخص شد و نباید هیچ بازی بدون این سیستم برگزار بشه
  • ایمان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    3 12
    شخصیتش از این نوع حرف زدنش معلومه خیلی بالاست؟ حالا کی از تو خواست بیای مربی استقلال پرسپولیس بشی که این حرف میزنی! چند سال دیگه تو رو هم میبینیم. نفست الان تازست
  • یدی ۶۶ NL ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام جناب آقای محرم نویدکیا با توجه به گذشته و حال حاضر خیلی روی صداقت شما حساب می کردم اما متاسفانه در بازی آخر مس رفسنجان و نوع بازی آنها و سپس در جام حذفی مقابل سپاهان فهمیدم که تا خودت چیزی ندیدی قضاوت نکنید تیم مس با آن پیشینه ی حاشیه ای در مقابل پرسپولیس نود دقیقه دویدند گویی در فینال جام‌جهانی بازی می کنند و می خواستند جلوی قهرمانی ما را بگیرند و ناجوانمردانه برخورد فیزیکی می کردند تا تیم پرسپولیس را از قهرمان شدن بیندازند و کیسه کش های پر رو و نغهم را به قهرمانی برسانند اما ما پرسپولیس بودیم و برای قهرمانی با دلمان بازی می کردیم متاسفانه در مقابل سپاهان چنان بی حال و بی رمق بازی می کردند که همه چیز عیان بود خدای نکرده شما چنین چیزی را نخواسته بودید اما شما مربی بودید و نقشتان کمتر از بازیکنان نبود این است فوتبال پاک که همه از قاب تلویزیون می بینید؟ ...