ادموند اختر بازیکن اسبق تیم استقلال اعتقاد دارد مقام دومی برای سرخابی ها معنایی ندارد و هواداران تحت هر شرایطی فقط از آنها قهرمانی می‌خواهند.

نکونام و استقلال

اختر در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به نایب قهرمانی تیم استقلال در فصل گذشته تاکید کرد: واقعیتی که وجود دارد هواداران استقلال و پرسپولیس به جز قهرمانی هیچ چیزی نمی خواهند. به غیر از این عنوان هیچ چیزی به دردشان نمی ‌ورد. این باشگاه ها با ۳۰-۴۰ میلیون هوادار به اینکه بازیکن نداشتم یا مدیر کاری نکرد توجهی ندارند.

وی ادامه داد: فوتبال ورزش لحظه ها است. شانس هم تا حدودی دخیل است. اگر استقلال از فرصت هایش در بازی با نساجی استفاده می‌کرد و برنده می‌شد کاری هم به نتیجه سایر تیم ها نداشت الان قهرمان می شدند. فوتبال جذابیتش به همین غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. رسیدن به قهرمانی شایستگی می‌خواهد. شکی نیست پرسپولیس زیباتر از استقلال بازی می‌کرد.

او افزود: من از روز اول گفتم استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی هستند اما از هفته هفتم - هشتم سپاهان با سه باختی که آورد از کورس قهرمانی عقب ماند اما پرسپولیس از فرصت ها استفاده کرد و قهرمان شد. وقتی سه برصفر مقابل استقلال خوزستان عقب افتاده اما در نهایت ۴ برسه پیروز شد. وقتی سه برد پیاپی آورد و توانست قهرمان شود.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص ادامه حضور نکونام در این تیم گفت: اینکه نکونام بماند یا نه دست من نیست. مسئولان مربوطه صلاح می دانند بماند یا نه. اما از نظر من نکونام بازیکن خوبی بود مربی خوبی هم می تواند باشد ولی هنوز نشده است. مربی را با نتایجش می‌سنجند. نکونام نساجی را به لیگ برتر آورد با فولاد قهرمان حذفی شد اگر استقلال را قهرمان می‌کرد بیشتر می‌شد در مورد او صحبت کرد. در کل مربی بزرگی که ضعف‌هایی هم دارد. او اگر می‌خواهد ماندگار شود باید ضعف‌هایش را بطرف کند و حسن‌هایش را بیشتر کند.

او افزود: بازیکنان هم فقط به فکر هواداران باشند. صاحب اصلی تیم آنها هستند. بازارگرمی نکنند که ما را فلان تیم‌ها می‌خواهند. باید سریع وضعیت مربی مشخص شود. ما هم از ادامه حضور جواد نکونام حمایت می کنیم. او هم می خواهد اشتباهات پارسال را جبران کند و قهرمانی می‌خواهد. مقام دوم یا سومی به درد نمی‌خورد.

اختر در مورد اینکه از بازیکنان فعلی کدام ها باید تغییر کنند و به جای آنها بازیکنان جدید جذب شود گفت: استقلال نیاز به زلزله ۲۰۰ ریشتری دارد. همه بازیکنان باید عوض شوند. به نظر من باید یک زلزله ای بیاید و به غیر از ۲-۳ بازیکن همه بروند. این بازیکنان فقط در فضای مجازی قوی هستند. همه آنها باید تغییر کنند.

کد خبر 861408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حمید IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 2
    ... اولآ با همین بازیکنان تیم تا آستانه فرمانی پیش رفت پس بازیکنای بدی نداریم دوم کدام کج فهمی یکدفعه ۵۰ درصد تیم و میخواد عوض کند اگه این کار انجام شود استقلال پنچم هم نخواهد شد