مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز - شنبه - وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت.

سفر پزشکیان به  کردستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه - دوم تیرماه - وارد فرودگاه سنندج شد و پس از استقبال از سوی حامیان خود در جمع خبرنگاران گفت: در خدمت مردم کردستان هستم و ان شاالله اگر موفق شوم، مشکلاتی که اکنون در کردستان و مناطق محروم وجود دارد را حل و فصل می کنم.

وی تاکید کرد: کُرد و عرب و همه کسانی که در این کشور زندگی می کنند بر اساس شایستگی باید جایگاه خود را داشته باشند، کشور را مردم ایران و شایستگان باید درست کنند نه فقط یک گروه و یک جناح و یک دسته.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مورد مناظرات در صدا و سیما هم گفت: در این مناظرات چند نفر در مقابل یک نفر بودند.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که آیا تا آخر در انتخابات می ماند، بیان کرد: مگر قرار است نمانم. این سوال را باید از بقیه نامزدها بپرسید که آیا می مانند.

وی در مورد برنامه خود برای مناطق مرزی هم اظهار داشت: اولویت من از بین بردن بی عدالتی و تبعیض در جامعه چه از نظر جنسیتی، اشتغال و صنعت است، این وضعیت اگر از بین برود می توانیم رفاه ملی ایجاد کنیم و ایران و عزت ایران را به جایی برسانیم که به جای اینکه جوانان ایران آرزو کنند به کشورهای دیگر بروند کشوری بسازیم که دیگران آرزو کنند اینجا بیایند.


ادای احترام به مقام شهدا

مسعود پزشکیان در ادامه با حضور در گلزار شهدای سنندج با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در سفر پزشکیان به کردستان چه گذشت؟ + فیلم و عکس | شرم‌آور است که جوانانمان کوله‌بری کنند | من کسی نیستم منم مثل شمام، بزرگم نکنید

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز شنبه بر سر مزار مهندس ادب نماینده سابق سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی یکی از شخصیت های تاثیرگذار و محبوب کُرد در سنندج حاضر شد.

مسعود پزشکیان نامزدچهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز شنبه در سفر تبلیغاتی به استان کردستان بعد از ورود از طریق فرودگاه سنندج عازم بهشت محمدی سنندج شد.

وی در بهشت محمدی سنندج افزون بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر سر مزار بزرگ مرد کُرد مهندس بهاالدین ادب حاضر شد.

مهندس بهاءالدین ادب روز ۳۰ مرداد سال ۱۳۲۴ خورشیدی، در محله‌ «آقازمان» سنندج و در خانواده‌ای اصیل دیده به جهان گشود و ۲۵ مرداد ۱۳۸۶ دیده از جهان فرو بست.

مهندس ادب مدتی بعد از پایان دوره سربازی، شرکت «رواق» را تاسیس کرد که طرح‌های عمرانی بسیاری را در نقاط مختلف کشور اجرا کرد. از جمله این طرح‌ها، پروژه‌ عظیم «۳۰۰ دستگاه» معروف به «آپارتمان‌های ادب» در سنندج بود که در سال ۱۳۵۵ به بهره‌برداری رسید و جمع زیادی از خانواده‌های فاقد مسکن با نازل ترین قیمت صاحب مسکن شدند.

در آن زمان کردستان که از قطب‌های کشاورزی کشور بود، سردخانه‌ مجهزی برای نگهداری محصولات کشاورزی و دامی نداشت که مهندس ادب به تأسیس سردخانه‌ سنندج همت گماشت. او پس از انقلاب اسلامی شرکت «آبژ» را بنیان گذاشت و به فعالیت‌های عمرانی خود در اقصی نقاط ایران ادامه داد.

این فرزند برومند کردسنان ۲ دوره متوالی (ادوار پنجم و ششم) توانست بعنوان منتخب نخست حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران وارد مجلس شورای اسلامی شد.

بعد از ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در گلزار شهدای سنندج، پزشکیان بر سر مزار ۲ نفر از قربانیان حادثه هواپیمایی اوکراینی در بهشت محمدی حاضر شد.

در سفر پزشکیان به کردستان چه گذشت؟ + فیلم و عکس | شرم‌آور است که جوانانمان کوله‌بری کنند | من کسی نیستم منم مثل شمام، بزرگم نکنید

جمعیت حاضر در پارک سپیدار سنندج برای استقبال از سخنرانی مسعود پزشکیان

‌پزشکیان: زنان را مدیر خواهم کرد/ کوله‌بری شرم‌آور است

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما نمایندگان، مسئولان و روحانیت باید در قبال حرف‌ها و عمل‌هایی که انجام می‌دهیم، صادق باشیم اما مشکل این است که صادق نیستیم.

بنا به گزارش تسنیم ، مسعود پزشکیان پیش‌ازظهر امروز در پارک سپیدار سنندج در جمع اقشار مختلف مردم با بیان اینکه من و تو زاده یک خاکیم و تمام نیتم در این حضور پای کار آمدن و رفع تبعیض و ناعدالتی‌هاست، اظهار داشت: چرا جامعه از ما گریزان است، به خاطر بی‌عدالتی و شکایت و ناروایی‌های مردمی؛ چرا باید یکی وزیر باشد و دیگری پاسبان! اگر هر کس جایگاه خود را با شایسته‌گزینی به دست بیاورد دیگر شاهد نارضایتی نخواهیم بود.

اگر عدالت ایجاد نشود، اقتدار نخواهیم داشت

وی افزود: توسعه فکری، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی اعمال کنیم در غیر این صورت اگر عدالت ایجاد نشود، اقتدار نخواهیم داشت کما این که مسئولان باید با مردم راستگو و صادق باشند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: خداوند در قرآن فرموده باید صادق باشیم، ما نمایندگان، مسئولان و روحانیت باید در قبال حرف‌ها و عمل‌هایی که انجام می‌دهیم، صادق باشیم اما مشکل این است که صادق نیستیم!

همه باید حق تصمیم‌گیری و مشارکت ‌داشته باشند

وی خاطرنشان کرد: آیا اگر عدالت وجود داشت دیگر شکافی بین قومیت‌ها وجود داشت، خیر قطعا وجود نداشت؛ حال چرا این شکاف ایجاد شده چراکه عده‌ای فکر می‌کنند همه کاره و بقیه خودفروش هستند. برای اینکه این بازی را به هم بزنیم و فقط یک دسته و گروه قدرت را به دست نگیرند، باید به صحنه بیائیم و بگوئیم ما مردم ایران همه اقوام از ترک، کرد، بلوچ، فارس لر و... حق تصمیم‌گیری و مشارکت خواهند داشت.

در سفر پزشکیان به کردستان چه گذشت؟ + فیلم و عکس | شرم‌آور است که جوانانمان کوله‌بری کنند | من کسی نیستم منم مثل شمام، بزرگم نکنید

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در واکنش به زاکانی که در مناظره گفت نمی‌گذاریم رئیس‌جمهور شوید اظهار کرد: تو چکاره‌ای که نگذارید ما به قدرت برسیم؟ این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند که چه کسی در قدرت باشد نه عده‌ای که فکر می‌کنند خواهند توانست عده‌ای بیاید و عده‌ای نیاید. حق با مردم است و مردم می‌توانند خود را ثابت کنند.

وی بیان کرد: فساد، رانت و تبعیض مانع برقراری عدالت هستند اما با قدرت مردم مقابل این رانت خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای و عاملان تحریم به اهداف خود برسند، معلوم نیست پول نفت کجا هزینه می‌شود. باید با دنیا شفاف صحبت کنیم. وقتی این طور نباشد آقازاده‌ها تیلیاردر و سر از جاهایی در می‌آورند که نباید می‌دیدیم، ما این هوا را شفاف خواهیم کرد و زندگی آرام برای مردم کشور ایرام و کردستان می‌خواهیم.

از نامردی، تبعیض، قلدری و بی‌انصافی بیزاریم

پزشکیان ابراز داشت: ما از نامردی، تبعیض، قلدری و بی‌انصافی بیزاریم، وقتی عدالت ایجاد کنیم در غرب کشور که مرز وجود دارد و برای کشور فرصت است اما کاری کرده‌ایم که به تهدید تبدیل و جوانان با مدارک لیسانس و فوق لیسانس کوله‌بری کنند؛ شرم‌آور است که جوانانمان در کردستان برای لقمه نانی کوله‌بری کنند، می‌توانیم با کشور مقابل تعاملی ایجاد کنیم که دیگر کوله‌بری نماند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: با هر برخورد خشن و غیرانسانی با هر کسی به ویژه خواهران مخالفیم و اجازه نخواهیم داد تکرار شود؛ کاری خواهیم کرد که زنانمان همانند آقایان در جایگاه مدیریتی حضور پیدا کنند، فرفی بین زن و مرد نیست.

وظیفه‌ام فقط پیگیری مشکلات مردمی است

وی با آغاز آیه‌ای از قرآن و سکوت چند ثانیه‌ای اذعان داشت: یادم رفت! در نتیجه دستورات و آیات قرآن را پیاده خواهیم کرد؛ من کسی نیستم منم مثل شمام، بزرگم نکنید چرا که متاسفانه یکی از مشکلات کشورمان این است که عده‌ای را بزرگ می‌کنند. وظیفه‌ام فقط پیگیری مشکلات مردمی است. جایگاه نباید برای هیچ کسی توهم ایجاد کند و منجر به تغییرش شود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: من خودم را مثل شما کردستانی‌ها حس می‌کنم، از من تعریف نکنید چون اگر تعریف کنید دیکتاتور کوچک می‌شوم! بژی کوردستان، بژی بلوچستان. بعد از اتمام انتخابات هم در خدمتتان هستم.

کد خبر 861599
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 31
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    همه اش فیلم بازی کردن است
    • بازنشسته IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      46 12
      جلیلی و زاکانی و.قالیباف و قاضی زاده چطور ؟
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      9 22
      دروغ میگه کوله بری نتیجه عملکرد خودشونه ۲۴ سال دولت دار بودند کدام کارخانه بزرگ صنعتی را در کردستان و بانه و سنندج و ... ساختن برای اشتغال جوانان چه کردند هیچی
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      7 20
      از اصلاح طلب ها مخصوصا آقای ظریف خواهشمندیم برای برگشتن به راس قدرت مردم را به جان هم نیندازند شما را به هرچه میپرستید قسم می دهیم دوباره کشور مثل سال ۸۸ نشه دیگر تحمل یه فتنه یا اغتشاش دیگر را نداریم می خواهیم در آرامش زندگی کنیم
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      9 4
      تا کی میخواین خودتون رو همه چی دان بدونین همین شماهایین که مردم رو تشویق رای ندادن به افراد کاردان میکنید متاسفم برای بعضی هموطنانم .....
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    پزشکیان از ابن جملات شعاری، تکراری، هیجانی و تفرقه افکناته که با کمال نادانی و حماقت از دهانت خارج می شود ، هسته شدیم. کمی به حرفهای تفرقه افکن خود فکر کن . بعدا چطور می خواهی این جملات قصار و کودکانه خود را جمع کنی...
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      نادان خودتی خجالت بکش! این مرد شریف هفتاد سالش بی احترامی نکن کدام جملات تفرقه‌انگیز آقای پزشکیان با اخلاق ترین و صبور ترین کاندیدا هستند
    • ایرانی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      29 82
      نادان تویی که فکر می کنی هرکی هفتاد ساله قابل احترام .معاویه هم هفتاد ساله بود .تازه بایدن هشتاد رو هم رد کرده .دستشم به خون چهل هزار زن و مرد کودک بی گناه غزه الودس پزشکیان برای .تصاحب قدرت نه تنها از روی تو که از روی تمام مردم ایران هم عبور می کنه . هیچ کس براش مهم نیست از خداوند می خواهم به حق خون شهدای که امروز با ریا ودوروی سر مزارشون حاضر شد .پزشکیان و رسوا کنه وبه مردم چهره واقعی این دشمن ایران وایرانی رو نشون بده .
    • باقر IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      59 13
      من جز راستی - درستکاری - صداقت و کاردانی چیزی دیگری از ایشان نشنیدم.
    • وجود IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 0
      واقعا متاسفم. هیچ چیز ندارید که بهش گیر بدین؟ خوبه کمترین شعار رو دادن. خوبه کنتر از همه از تفرقه افکنی حرف زدن و بیشتر از همه دعوت کردن به وحدت و اخلاق. فکر کنین، ضرر نمیکنید بخدا یه بار امتحانش کنید.
  • امین IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    48 90
    تمام اطرافیانش از دولت روحانی هستن. آخه روحانی چه گلی زد به سر ملت که حالا اینا رو دور خودت جمع کردی؟!
    • خدایا کجایی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      74 28
      نمیدونم روحانی چه گلی زد فقط میدونم اون موقع انصافا زندگیم راحتتر بود سه ساله صبح تا شب میدوم دیگه سفره زن بچمم نمیتونم تکمیل کنم گوشت 700تومنی و مرغ 85 تومنی و کاغذ پاره نجس دلار 60 تومنی شوخی نیست، اینا هرنفر 300 تومن بهم دادن اما 3 میلیون به خرجم اضافه کردن
  • جعفری IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    74 42
    کردها هروقت کسی را دوست داشته باشند قطعا پیروز خواهد شد مخصوصا اینکه کردی رابهتر اززبان مادری صحبت میکند کفایت میکند.
    • رها IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      3 30
      گولتون داره میزنه ...
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    39 79
    یه سوال ،آقای پزشکیان به غیر از تهییج مردم حرف دیگری بلدی بزنی رفتی دم مرز کومله را شاد کنی ؟کشور را پاره پاره کنی در قضیه مهسا امینی کاری از پیش نبردید میخواهی بقیه ماجرا را ادامه بدی؟ تو اگه میخای رئیس جمهور بشی باید برنامه مدون بدی نه اینکه هی از زمان خاتمی بگی و از دوره روحانی اونا گند زدن رفت تو چه برنامه ایی داری هرچه گوش میکنیم فقط شانتاژ بازی و دشعار تو خالی
    • حق IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      1 1
      تا کور شود هر آنکه تواند دید..
  • ح س IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    62 20
    صداقت و جسارت و مردمی بودن در کنار تخصص برنده است.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    51 48
    به نظر من اقای پزشکیان ریس جمهور هستند بزرگترین ضعف ایشون اینکه یه وعده رفاهی به مردم ندادن اگر یه وعده رفاهی به مردم بدن حتما حتما پیروز انتخابات هستند چون بقیه رقبا وعدهای رفاهی دادن و هی میگن اصلاح طلبها پول به مردم نمیدن
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      5 15
      چون اصلا سر در نمیاره که وعده بده
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      1 13
      این بیچاره تو کار خودش تخصص نداره اندازه قلب و هنوز بلد نیست خودشم میگه من نمیتونم و تخصص ندارم اینم فقط بلده شعار بده
  • امید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    20 56
    باسلام پزشکیان شایدپزشک خوبی باشه ولی نه سیاست بلده نه اقتصاد و...انتخابش اشتباهه محض.
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      4 17
      اگر روحانی برایتون ۱۰۰روزه که نه۸ساله رفاه اورد پزشکیان هم میاره همه بدبختی ما اینه که اصلاه طلبها دروغ میکن ویک سری مردم باور میکنند
  • حسینی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    35 33
    درود بر شرفت که حداقل حقایق را بی پرده عنوان میکنی .....
  • LB ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    36 33
    مردم هشت سال روحانی رو هنوز فراموش نکردن
    • محمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      19 1
      معلومه که دوران روحانی را فراموش نکردیم دلار48هزار گوشت 300 تومن پراید 20میلیون اپارتمان متوسط قیمت حدود 600میلیون
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      13 3
      لبنان خوش میگذره؟ هر وقت خوشگذرونیتون تمام شد و خواستین برگردین و توی ایران زندگی کنین حق دارین در مورد ایران و انتخابات هم نظر بدین!
  • عباس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    14 4
    ذکر چند نکته لازم است اول وقتی یک برنامه اینترنتی فیلتر است علت استفاده نامزدهای سیاسی از این برنامه یعنی حاضر به حرف زدن در فضای مجازی داخلی نیستن انگار می خواهند رئیس جمهور مردم کشورهای دیگر شوند. همچنین اینکه نامزدها نباید از احساسات مردم سو استفاده کنند . همچنین باید بعد از انتخاب شدن نیز مردم به راحتی با آنها مشکلات خود را مطرح کنند
  • ALI IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    32 10
    بژی پزشکیان - یاشاسین پزشکیان
  • رضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    15 2
    درود بر مرد با کفایت پزشکیان
  • جلال IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    15 2
    راستی و صداقت در وجود دکتر پزشکیان است من خودم دانشجو بودم تو تبریز و خوب میشناسمش او یکی از افتخارات ایران است
  • فاطمه IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    15 0
    خدا کند که یکی کاری کند برای این مملکت وجوانان دهه شصتی هاتون که دارن کمک خرج زندگی را از پدرو مادر شون می گیرن من یکی باورم نمیشه دولتمردی به فکر مردم باشه
  • امین IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    5 15
    آقای پزشکیان بیخود زور الکی نزن.اون روحانی با اون همه لابی و لابی گری ۸ سال مملکت رو داغون کرد تو دیگه نمیدونم
  • US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    14 1
    انشالله کسی رئیس جمهور شود که بتواند عقب ماندگی ها جبران کند و ایران آباد کند
  • جعفری IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    16 2
    همه ما میدانیم اگر اصلاح طلبان نتوانستند کاری انجام دهند به دلیل سنگ اندازی جناح تمامیت خواه دیگر بوده است پزشکیان میتواند بهترین رییس جمهور حال وآینده ما باشد فهیم ودرد آشنا ویک شخصیت ملی است،افراد تندرو وتمامیت خواه اقلیتی ۵درصدی بیش نیستند،به کسی رای بدهید که علمش بیشتر است نه زورش.
  • حاج عباس CA ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    14 1
    اولش همتون مثل مایید، تو حساب بانکی خودتون و خانوادتون یه یکی دو میلیون تومنی پول بیشتر نیست. بعدش عمرا با شاه هم فالوده نمیخورید، نصف نیاوران هم صاحاب میشید. علی برکت الله.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    8 10
    دوربین رو میچرخوندین تا سیل جمعیت رو ببینیم. این فیلم آخری هم که هیچی توش معلوم نبود. خودتون رو خسته نکنین.پزشکیان هیچ جایی نداره
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 21
    به عنوان یک کردمرزنشین فقط یکی ازاین سه گزینه: زاکانی یاقالیباف یاجلیلی
    • Borzoo NO ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 1
      این نظر خودت است .شما انتخابات را نمی توانید به سایرین تحمیل کنید که کدام شخص را انتخاب کنید
  • صادی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    3 17
    من کاری به هیچ نامزدی ندارم فقط یه سوال دارم اینهایی که میگن پزشکیان خوبه فقط سری به مناظره ها و گفتگوهای تلویزیونی و حضور درمیان مردم پزشکیان بزنید ببینبد چی میگه اصلا حرف کارشناسی وبرنامه ای نداده ...فقط میگه حجاب نمی‌خواهیم مابدبختیم به بدبختی رسیدیم و کارشناس نیستم کارشناسان بگن کارشناس عدالت دادمی خواهیم کارشناس باید اقتصاد بدونه کارشناس کارشناس کارشناس ووو... وکلا معترض به همه جیز درحالی که خودش سی ساله مسول بوده توکشوروهیچ کاری نکرده
  • صادق IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    9 4
    خدا کند گندم نمای جو فروش نباشی
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    14 0
    بنظرم یکی از مشکلات اساسی زنان تصاحب مدیریت اداری نمی باشد براینکه همه زنان کارمند نمی باشند / و از طرفی مدیریت زنان در دستگاه اداری با داشتند شرایط زنان مانند زایمان و کسری ساعت کار مشکلات فراوانی برای ارباب رجوع ایجاد میشود / مشکلات اساسی زنان جایگاه زن در قانون اساسی میباشد که نادیده گرفته میشود متاسفانه الان بیشتر شعار از حمایت زنان میباشد / چه حمایتی برای زنان روستایی و زنان خانه دار انجام گرفته / همین تبعیض بین زنان کارمند و خانه دار بی عدالتی میباشد / و....
  • سیدجلال IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    12 1
    خدا کند انچه می گوید در عمل درست از کار در اید
    • مسعود IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 12
      اگه میتونستید دوره 8 ساله خاتمی مشکلات را حل می‌کردید، مگه دوران خاتمی چیکار کردید، بگید چیکار کردید کدام پروژه را افتتاح کردید بگید خب، الکی نگید دوره خاتمی فلان بود بیسار بود
  • مسعود IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 18
    اگه میتونستید دوره 8 ساله خاتمی مشکلات را حل می‌کردید، مگه دوران خاتمی چیکار کردید، بگید چیکار کردید کدام پروژه را افتتاح کردید بگید خب، الکی نگید دوره خاتمی فلان بود بیسار بود
  • مسعود IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    14 4
    البته این بی عدالتی هست که از حق بگذریم،یادمه که خاتمی وقتی اومد شیراز رفت فلکه دوم شهرک گلستان را افتتاح کرد این دستاورد عظیم ملی رو نباید فراموش کرد، میدونید این فلکه چقدر با ارزش این فلکه الان 24 ساله که پابرجاست و ماشینا دورش میچرخن