چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴
۰ نفر

حتما برای شما پیش آمده که در حال گذراندن تعطیلات در یک منطقه ییلاقی در اینستاگرام یا یوتیوب بچرخید و سیگنال تلفن شما قطع شود.

سینگال گوشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی نت، اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید راه‌های سریع و آسانی برای بهبود سیگنال تلفن همراه شما وجود دارد، مانند تغییر حالت هواپیما یا بازنشانی تنظیمات شبکه. در زیر، نگاهی به برخی از رویکردهای آزمایش‌شده و واقعی و همچنین روش‌های منحصربه‌فردتری خواهیم انداخت که می‌توانند به کارکرد بهتری گوشی شما کمک کنند.

- موقعیت خود را عوض کنید: این کار باعث می‌شود که هیچ مانعی بین گوشی همراه شما و دکل‌های تلفن بیرون وجود نداشته باشد. برای این کار باید از اشیای فلزی یا دیوارهای بتنی که هردوی آنها پذیرش سیگنال را از بین می‌برند، دور شوید؛ درعوض درصورت امکان به کنار پنجره یا به بیرون بروید.

- قاب گوشی خود را بردارید: جداکردن هر چیزی که روی گوشی دارید، به‌خصوص اگر ضخیم باشد، ضرری ندارد و کمک می‌کند آنتن گوشی توسط چیزی مسدود نشود و سیگنال بهتری دریافت کند.

- مطمئن شوید که گوشی شارژ شده است: جست‌وجوی سیگنال قوی‌تر و اتصال به آن انرژی را تخلیه می‌کند؛ بنابراین اگر شارژ باتری تلفن شما در حال حاضر کم است، ممکن است برای دریافت خدمات خوب با مشکل مواجه شوید.

بیشتر بخوانید:

- خاموش‌کردن و سپس روشن‌کردن مجدد اتصال آنتن: این سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای رفع مشکلات سیگنال است. اگر از مکانی به مکان دیگر در حال جابه‌جایی هستید، اتصال مجدد از حالت هواپیما مودم‌های Wi-Fi، بلوتوث و شبکه تلفن همراه گوشی را مجبور می‌کند بهترین سیگنال را در منطقه پیدا کنند.

کد خبر 862421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha