سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و کاهش دمای هوا در بعضی مناطق خبر داد.

بارش باران در محورهای استان گیلان

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر به تدریج در مازندران، گیلان، اردبیل و نیمه شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

در ضمن، در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و استان‌های گلستان و خراسان شمالی نیز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده انتظار می‌رود. در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و غرب گیلان بارش شدت خواهد داشت.

پنجشنبه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده و در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارندگی، وزش باد و کاهش دما ادامه خواهد داشت. در شرق گیلان و غرب مازندران بارش شدت دارد.

جمعه و شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه نیز در این مناطق بارندگی به صورت ضعیف‌تر رخ می‌دهد و در شرق و شمال شرق کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

تا روز جمعه در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواجند.

کد خبر 862517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha