رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به وقوع سیل شب گذشته در پل سفید شهرستان سوادکوه در استان مازندران، از اسکان اضطراری ۵۰ نفر توسط نیروهای این جمعیت خبر داد.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: از لحظه وقوع سیلاب شب گذشته در پل سوادکوه استان مازندران، نیروهای عملیاتی این جمعیت ۳۱ نفر از متاثرین را به مناطق امن انتقال دادند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر بامداد شب گذشته ۷ مصدوم را پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند، همچنین ۳ نفر در سیل مفقود شدند که نیروهای هلال احمر کماکان در حال عملیات جست‌وجو هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: ۵۰ نفر از متاثرین در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری گدوک و ارفعده توسط نیروهای هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی اضافه کرد: ۱۱ مورد تخلیه آب منازل مسکونی با استفاده از دستگاه‌های کفش کش و لجن کش توسط نجاتگران‌ هلال احمر انجام شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد؛ تعداد ۱۱ تیم عملیاتی متشکل از ۳۴ از امدادگران و نجاتگران‌ از استان مازندران و همچنین تیم استان تهران به متأثرین از سیل خدمات امدادی ارائه دادند.

وی در پایان اظهار داشت: عملیات امداد و نجات توسط نیرو های جمعیت هلال احمر همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از وقوع سیل و وارد شدن جریان واریزه‌ای به محور سوادکوه در محدوده طالع‌رودبار خبر داد و گفت: بر اثر بارش‌های شدید شب گذشته در برخی مناطق استان از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی به وقوع پیوست که در منطقه طالع‌رودبار سوادکوه منجر به ورود جریان واریزه‌ای به جاده و گرفتار شدن ۱۶ خودرو در سیل شد.

کد خبر 862519
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    اب هاي سرگردان سيل بايد به روى خانه ي زاينده رود اصفهان كه خشك سالي است هىايت بشوند و مردم نبايد تراز ابي را به هم بزنند و ىر مسير سيل منزل سازي بنمايند بلكه بايد از شهرىاري محل خود پروانه ي ساخت بگيرند