سخنگوی دولت سیزدهم گفت: دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا به صورت علی الحساب مبلغی برای اعیاد غدیر و قربان برای بازنشستگان واریز شود.

بهادری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیات وزیران امروز و روز یکشنبه با سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد و در کنار گزارش های متعدد در حوزه عملکردی دولت، مصوبات متعددی هم شاهد بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: اهم مصوبات با توجه به مطالبه به حق بازنشستگان در متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش از این با هماهنگی مجلس احکامی پیش بینی شده بود و دولت منتظر بود تا قانون برنامه ابلاغ شود و چون تاخیر در ابلاغ برنامه صورت گرفت، دولت در ابلاغ برنامه تصویب کرد تا صورت علی الحساب مبلغی برای عید غیر و قربان برای بازنشستگان عزیز واریز داشته باشیم.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: پس از ابلاغ قانون برنامه و احکام مندرج قانون برنامه مبالغ قطعی به حساب بازنشستگان واریز می شود و بعد احکام نهایی خواهد شد. به همین دلیل گفتیم تا فعلا معطل نمانیم و عیدی برای بازنشستگان یادگاری از شهید رئیسی پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: آیین نامه التزام بخشی شرکت های دولتی برای ساماندهی بیشتر و افزایش بهره وری و اصلاحاتی به تصویب رسید و نظام پاداش و پرداخت مدیران عامل پرداخت شد تا تنظیم بسیار جدی تری برای شرکت های دولتی داشته باشیم و پیش از این صورت حساب های شرکت ها بر روی سامانه های عموی قرار گرفت تا اصلاحیه ای داشته باشیم.

کد خبر 862638
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • ایرانی بدبخت IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    9 1
    مردیم ازخوشحالی خجالت بکش ۳۰سال زحمت کشیدیم الان هشتمون گروه نه مونه
  • US ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    6 1
    بجای اینکه حقوق باز نشستکان را زیاد کنند می خواهند عیدی بدهند
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    7 1
    خجالت هم چیز خوبی است. سه ماه در پرداخت رقم دقیق همسان سازی تا خیر داشته اند و بعد از اینهمه لطف کردند و مقرر کردند مبلغی بصورت علی الحساب پرداخت شود تازه منت هم سر بازنشستگان کی گذارند که فرار است به یادگاری رییسی و به مناسبت عید قربان و غدیر مباغژ پرداخت سود.دولن تا همی جا هم موظف است پاسخ دهد چرا اینهمه تاخیر در پرداخت حق قانونی بازنشستگان نه اینکه وقیحانه ژست خیرخواهی بگیرند و از عیدی دولت به بازنشستگان سخن بگویند
  • شهروند IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    5 1
    این مبلغ ناچیز علی الحساب را ندهید !!!!! بهتر از این است که اعلام کنید و اجرا نکنید !!!!!!!!!!
  • رضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    5 1
    ممکنه سر بازنشستگان منت نزارین و اسم عیدی رو ش نزارین، مگه از جیب خودتون میخواین بدین
  • منيره فروتن US ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    آقای بهادری جهرمی سخنگوی دولت درموردپرداخت مبلغ جزئی به بازنسشستگان برای اعياد قربان وغدير لازم بود قبلا بااقای منظور تبادل نظر می کرديدمبلغ جزئی ( ماهی يک مليون تومان)بابت علی الحساب احکام همسان سازی می باشد نه عيدی اعياد غديروقربان ماشااله شما خيلی زرنگ وپشت هم انداز هستيد خداحفظتان کند
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 0
    دولت شما پدر بازنشستگان را درآورد ،