پنجشنبه ساعت ۱۷ مراسم اربعین شهدای خدمت در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مصلای تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مدیریت شهری بریا برگزاری مراسم باشکوه اربعین شهدای خدمت تمهیداتی پیش بینی کرده است. به گفته نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷، شهرداری تهران از تمام امکانات خود برای برگزاری این مراسم استفاده خواهد کرد. او تاکید کرد: «نظافت محل برگزاری، نصب پرچم های سیاه، بنرهای تسلیت و سیاه پوش کردن مصلی امام خمینی (ره)، رفت و روب و نظافت ۶۵ هکتار محوطه مصلی، شستشو و پاکسازی جداول معابر، انجام و مصلی برای میزبانی از سوگواران مهیا شده است.»

خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی در ۸ نقطه

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم از آمادگی این ناوگان برای خدمت رسانی به سوگواران خبر داد و گفت: « با برنامه ریزی صورت گرفته، ضمن تقویت خطوط عبوری منتهی به محل برگزاری مراسم، خدمات ویژه ای هم از ۸ نقطه به سوگواران ارائه می شود تا عبور و مرور تسهیل و تسریع شود.» به گفته او اتوبوس ها در چهار راه تهرانپارس، پایانه خاوران، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، بازار دوم نازی آباد، فلکه دوم صادقیه، تهرانسر، میدان شهرری، مستقر هستند و اقدام به نقل و انتقال سوگواران می کنند.

آمادگی ناوگان ریلی

رضا محمد نژاد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران هم از آمادگی ناوگان ریلی در مراسم اربعین شهدای خدمت خبر داد و گفت: «از حداکثر توان ناوگان ریلی برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم استفاده می کنیم. با توجه به قرارگیری دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی (خطوط یک و ۳) در مجاورت محل برگزاری مراسم، از قطارهای فوق العاده در این خطوط استفاده خواهیم کرد.»

کد خبر 862691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha