پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
۰ نفر

با اعلام فدراسیون سوپرجام قبل از آغاز فصل جدید برگزار خواهد شد؛ یک محک جدی و سریع برای گاردیو.

خوان کارلوس گاریدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسابقه سوپرجام در ایران رسما برای مسئولان برگزاری مسابقات تبدیل به یک مسئله دست‌وپاگیر شده که تا حد امکان تلاش می‌کنند از شر آن راحت شوند. مثلا وضع این قانون حیرت‌انگیز و بی‌نظیر که هر تیمی به‌طور همزمان قهرمان لیگ و حذفی شد سوپرجام را هم خواهد برد، به‌خودی خود نشان می‌دهد برگزاری این بازی چقدر برای دوستان سخت است. زمانی هم که دیگر چاره‌ای جز انجام مسابقه ندارند، در مورد زمان و مکان برگزاری آن دچار سرگیجه می‌شوند.

در همین راستا طی سال‌های اخیر سوپرجام بین ۲نیم‌فصل برگزار می‌شد. حالا اما ظاهرا قرار شده اتفاق دیگری رخ بدهد. پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ و سپاهان در قامت قهرمان جام‌حذفی برگزارکننده یکی از جذاب‌ترین سوپرجام‌های ممکن هستند و حالا سازمان لیگ اعلام کرده نه‌تنها این بازی انجام می‌شود، بلکه زمان برگزاری آن هم پیش از آغاز مسابقات لیگ بیست‌وچهارم خواهد بود.

اگر این برنامه سر جای خودش بماند، طبیعتا سوپرجام به نخستین بازی رسمی خوان کارلوس گاریدو تبدیل خواهد شد؛ سرمربی جدید پرسپولیس که در فضایی نه‌چندان مثبت روی نیمکت سرخپوشان نشسته است و انتقادات از او بیش از حد به‌نظر می‌رسد. این فضا برای گاریدو سنگین است و حالا از قضا کارش را باید با یک ماموریت بسیار دشوار آغاز کند؛ جایی که اگر تیم او بد باشد و نخستین جام فصل را به سپاهان بدهد، طبیعتا انتقادات دوچندان خواهد شد اما اگر پرسپولیس این بازی را ببرد، گاریدو مجال خوبی برای نفس کشیدن پیدا می‌کند و با فراغ بال بیشتری می‌تواند کارش را در لیگ برتر شروع کند. از آن سو تکلیف نیمکت سپاهان هم مشخص نیست؛ جایی که ژوزه مورایس به‌دنبال قطع همکاری است و اگر تصمیم او جدی باشد، سوپرجام با ۲مربی کاملا جدید برگزار خواهد شد.

کد خبر 862803
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    9 0
    پرسپولیس سیل خروشان وزلزله ۷ ریشتری امکان داره مواقعی در استراحت باشد اما ذات پرسپولیس قلع وقمع چامهاست هر جا جامی باشد پرسپولیس در راس می‌باشد این ا آویزه گوشتان کنید ،استرس وشوک و حاشیه فقط گریبان سازنده آن میشه.
  • روزگار پرکلک IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    5 0
    انشاالله سوپر جام رو میبریم....
  • سید محمود علوی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    4 0
    سپاهان را می بریم و جام قهرمانی ها از. نو آغاز خواهد شد