هواداران پرسپولیس که با تصور حضور سرمربی مطرح ایتالیایی در ایران از مدیرعامل تیمشان قهرمان ساخته بودند حالا با عوض شدن معادلات نیمکت تیم محبوبشان احتمالا نگاهشان به درویش تغییر خواهد کرد.

درویش

به گزارش همشهری‌آنلاین، فوتبال دنیای بی‌رحمی دارد؛ در لحظه ممکن است همه‌چیز زیر و رو شود و قهرمان در جلد ضدقهرمان فرو برود. شبیه این اتفاق اخیرا برای رضا درویش رخ داد. بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس تا یک قدمی جذب ماتزاری ایتالیایی پیش رفت و همزمان گفته شد سرخ‌ها حمدالله عبدالرزاق را هم برای خط حمله گرفته‌اند، برخی هواداران این تیم به حمایت از درویش پرداختند و مدیرعامل پرسپولیس را فلورنتینو پرز ایرانی خطاب کردند.

در نهایت اما ماتزاری و البته ستین، سرمربی پیشین بارسلونا به تهران نیامدند، گاردیو با کارنامه‌ای بحث‌برانگیز سرمربی سرخپوشان شد و شایعه جدایی عبدالکریم حسن هم سر زبان‌ها افتاد تا پرز ایرانی یک‌شبه نابود شود و سیبل حملات مجازی قرار بگیرد. البته که تجربه نشان داده شاید این ورق خیلی زود دوباره برگردد!

کد خبر 862805
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • آرمان IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 1
    درویش پرز بلده کار خودشو انجام بده. لطفا عجله نکنین
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    1 0
    هواداری نهایت حماقت هست پول گیرنده و ورزش کننده وسالم شونده یک عده دیگر بعد هزینه کن واسترس بیهوده کشنده یک عده دیگر عقل خیلی نعمت خوبیا اگراستفاده بشه-من انم که رستم بود پهلوان