کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود در صندوق های اخذ رای هر کدام برنامه ای برای خودشان داشتند.

حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری | تصاویر- 4

به گزارش همشهری آنلاین، کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود در صندوق های اخذ رای هر کدام به کجا رفتند؟

مسعود پزشکیان پس اینکه رای خود را در بیمارستان فیروزآبادی به صندوق انداخت برای ادای احترام به مزار شهدای هفتم تیر و زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رفت و بعد از آن بر مزار شهید امیر عبدالهیان فاتحه ای خواند.

مصطفی پورمحمدی پس از رای دادن در حسینیه ارشاد به سمت ستاد انتخابات وزارت کشور راهی شد و از دست‌اندرکاران اجرای انتخابات قدردانی کرد.

همچنین سعید جلیلی نیز بعد از رای دادن در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله مشیریه برای ادای نماز جمعه به امامت کاظم صدیقی به دانشگاه تهران رفت.

و محمد باقر قالیباف نیز پس از اینکه رای خود را در حرم عبدالعظیم به صندوق رای انداخت در میان هوادارانش به زیارت پرداخت و با حضور بر مزار شهدا به آنها ادای احترام کرد.

کد خبر 862911
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    2 1
    نماز جمعه پشت سر صدیقی ؟!!!!!!!!!!!!!!‌!!!!!! بخاطر همین که پشت سر صدیقی نماز خوانده پیروز نخواهد شد . این خط و این نشان.