بچه یکی یک دانه خانواده پولدار شیرازی بود و پدر و مادرش تصمیم گرفته بودند امسال در روز تولدش یک جشن لاکچری بگیرند؛ جشنی که کم از مراسم عروسی نداشت.

آزادی زندانیان

به گزارش همشهری آنلاین، تخمین هزینه کرده بودند که با تعداد مهمان ها و هزینه شام جشن و مخلفات دیگر ۲۰۰ میلیون تومانی باید پول خرج کنند. همه مقدمات برای یک جشن تولد لاکچری درحال انجام شدن بود که نوجوان شیرازی کاری کرد کارستان و تصمیمی گرفت که خانواده‌اش هم مات و مبهوت شدند. این نوجوان شیرازی اعلام کرد که می‌خواهد همه هزینه جشن تولدش را صرف آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد کند.

اما ماجرا چه بود؟ این نوجوان شیرازی از طریق اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی فضای مجازی با رسالت ستاد دیه درخصوص کمک به آزادسازی زندانیانی که به سبب جرائم غیرعمد در زندان هستند آشنا شده بود و با کمک یکی از بلاگرهای مشهور شهرشان تصمیم گرفت امسال، روز تولدش با تولد دوباره ۱۳ زندانی جرائم غیرعمد یکی باشد و مبلغ ۲ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال را به ستاد دیه استان فارس هدیه کرد برای آزادی زندانیان.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 862963

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    آفرین. معلومه عقده ای و تازه به دوران رسیده نیست تا ساعت‌های آنچنانی و کفش های این چنینی استفاده کند. حالا گردش ها و خانه های مجلل به کنار