قیمت خودرو امروز در تمامی محصولات نسبت به روزهای گذشته تغییری پیدا نکرد و بازار در حالت ثابت باقی ماند. همچنین نرخ ارز به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری در آن نداشته است.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ کار خود را در ثبات آغاز کرد. طوری که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی صبح امروز کار خود بدون تغییر آغاز کرد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و دنا پلاس توربو ۶ سرعته از محصولات خوب ایران خودرو هرکدام با قیمت ثابت ۷۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۹۴۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس TU۵ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرطرفدار این شرکت، بدون هیچ تغییری نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان و یک میلیارد و پنج میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک و کوییک GXR-L از محصولات پر فروش شرکت سایپا، با حفظ تعادل قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۵۱۹ میلیون تومان و ۴۳۸ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات دیگر این شرکت، بدون هیچ تغییری به قیمت ۸۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ ساینا، کوئیک، پژو، جک و لاماری چند شد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی همانند بازار خودروهای داخلی در صبح امروز تغییری نداشتند.

XX۳ کراس (دستی) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و سه میلیارد تومان به فروش می‌رسند.

جک S۵ و کی‌ام‌سی J۷ در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روزهای گذشته به قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۵۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار؛ ساینا، کوئیک، پژو، جک و لاماری چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 863027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 3
    دولت شهید رئیسی به دلیل کمبود فرصت نتوانست ضرفیت های خود را نشان دهد و این‌جای تعجب و تاسف دارد که فقط ۳ سال دولت دست جبه انقلاب بوده و و سال های دیگر دست اعتدالیون و غیره و در انتخابات امثال نیز وضعیت در حاله ایی از ابهام قرار دارد و این‌احتمال وحود دارد که دولت کار گزاران و هن عقیده های آن تک دروه ایی شوند !!! از دولت فعلی تقاصا داریم تا در این چند روز باقی مانده تمام تلاش خود را انجام دهند و تا می توانند ضرفیت های خود را آشکار کنند و در راستای وعده ها حرکت کنند و کشور به بهترین وجه ممکن اداره کنند تا مردم هرچه بیشتر به سمت آقای حلیلی جذب شوند فرصت های باقی مانده را نباید از دست داد هرآنچه در توان هست باید آشکار ساخت