محمدباقر قالیباف در پیامی تاکید کرد: راه هنوز پایان نیافته است؛ همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.

قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمد باقر قالیباف طی بیانیه‌ای حمایت خود از سعید جلیلی را برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

وی در بخشی از این بیانیه اعلام کرده است: راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خودمی‌خواهم که کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.

بیانیه مهم قالیباف بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جهوری

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم‌من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

انتخابات ۸ تیر نشانه باور عمیق نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب به مردم سالاری دینی است که پنجره فرصت تغییرات را از درون ساختار انتخابات فراهم می کند و اجازه می دهد جریان های متعدد با سلیقه های مختلف بتوانند در رقابتی سالم و عادلانه ، خود را به مردم عرضه کنند و مردم عزیز با مشارکتی موثر مدیران اجرایی خود را انتخاب کنند.

اینجانب خدا را شاکرم علی رغم اینکه منطق سیاسی حکم بر ماندن من در جایگاه ریاست مجلس می کرد، در انجام تکلیف و دوری از تخریب های گسترده، بر کرسی عافیت طلبی تکیه نزدم.

خوشحال هستم که با هدایتهای الهی در این لحظه تاریخی برای عدم بازگشت به دوره خسارت بار دهه ۹۰ و ناتمام نماندن راهی که با شهید رییسی شروع کرده بودیم، چه برای آمدن و چه برای کنار نرفتن تردید به خود راه ندادم و شرمنده شهدا و امام شهدا نشدم که این حضور فرصتی را برای جریان انقلابی در دور دوم انتخابات فراهم کرد و خداوند نیز بر این حقیر منت گذاشت و قلب های بزرگان و متنفذان اخلاقی، مذهبی، آیینی، حوزوی و دانشگاهی و همچنین عموم مردم نجیب و اقشار محترم را بر حمایت از این بنده پرتقصیر هدایت کرد که ضروری می دانم از همه کسانی که با بزرگ منشی بر اینجانب لطف داشتند، تشکر ویژه کنم و بابت فشارهای غیراخلاقی که بخاطر این حمایت متحمل شدند، از خداوند طلب اجر کنم.

آنها در لحظه مهم تصمیم، هزینه دادن را بر مصلحت اندیشی ترجیح دادند. بزرگی ارزش این حمایت برای من بیش از همه روشن است چرا که می دانم این بزرگان هیچ گاه خود را برای فردی هزینه نمی کنند مگر برای انجام تکلیف الهی.

همچنین لازم است تاکید کنم راه هنوز پایان نیافته است و علی رغم اینکه اینجانب برای شخص آقای دکتر پزشکیان احترام قائل هستم، اما بدلیل نگرانی از برخی اطرافیان ایشان، از همه نیروهای انقلابی و حامیان خود می‌خواهم که کمک کنند تا جریانی که مسبب بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز ما است، به عرصه قدرت باز نگردند لذا همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شوند.

در پایان وظیفه خود می دانم سپاس خود را از رهبرفرزانه انقلاب که با هدایت های خود مسیر انتخابات را در جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح هموار کردند، اعلام کنم و از همه حامیان خود که مظلومانه ، تحت بیشترین فشارها و تخریب های همه جانبه برای بازگرداندن گفتمان عقلانیت انقلابی و کارآمدی شبانه روز تلاش کردند تشکر فراوان می کنم و اطمینان دارم مورد لطف شهدا مخصوصا شهید سلیمانی قرار گرفته‌اند.

والسلام

محمد باقر قالیباف

کد خبر 863153
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    17 15
    درود به جناب آقای قالیباف عزیز که مصلحت کشور را مقدم دانسته و اخلاق حرفه ای در عرصه سیاست را به نمایش گذاشتید اما این رقابت چیزی از شایستگی های شما نمی کاهد و زمان زمان اتحاد نیروهای انقلاب برای جلوگیری از عقبگرد کشور به دوره ناکارآمدی و بهانه جویی است.با آرزوی سلامتی.موفق باشید ان شاء الله.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      11 8
      درود بر بصیرت و هوشیاری قالیباف. دوران رقابت تموم شد و دوران حمایت از جلیلی شروع شد. روزگار تلخ و نکبت روحانی ایرانیان را تهدید میکند
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      1 0
      آفرین درسته زمان اتحاد نیروهای انقلاب هست که انتخابی درست داشته باشیم ممنون از آقای قالیباف که با حمایتش از دکتر جلیلی کار بزرگی انجام داد
  • دوست دار علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    11 7
    اگر از خود گذشتگی میکردی دور اول خیلی بهتر بود الان هم احتمال ۹۰درصد پزشکیان برنده است
    • دوستدار رهبری IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
      5 4
      احتمالات شخصی شما تاثیری در شمارش ارا ندارد با توجه به امار منتشره وزارت کشور و یه محاسبه ساده میشه دید برگ برنده با جناب جلیلی هستش.
  • خالقی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    3 2
    دوره انخاب شما با رای مردم کم کم تمام میشه چون اطرافیانت رو کنترل نکردی هیچکدام از شما مثل رهبری عمل نمیکنین ایران اگرهزار تا مسئول مثل رهبری عزیزمون رو داشت خیلی از مشکلاتش حل بود
  • فریماه IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    2 0
    هزارن درود به دکتر قالیباف عزیز مرد سازندگی و اخلاق مداری بسیار ارادت داریم
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    2 0
    ممنون از آقای قالیباف که کار بزرگی انجام دادی مرد میدان بودی و هستی ، حمایت به حق شما از آقای جلیلی کار بزرگی بود و متحد شدن در این جبهه مهمتر هست و مردم هم انشالله بازم کار بزرگی انجام بدن و به پیشرفت و اقتصاد و سرافرازی مردم کمک کنن . و انشالله طرفداران خوب آقای قالیباف هم انشالله به دکتر جلیلی رای بدن با تشکر هر کسی که شهید را دوست میدارد بی شک به جلیلی رای بدهد چون ادامه دهنده راه شهید رئیسی می‌شود
  • شوند ایرانی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    1 0
    با سلام و احترام، جناب اقای قالیباف ما طرفداران اقای پزشکیان برای شخصیت و منش شما احترام قائل هستیم، پس لطفاً در کنار اکثر مردم بایستید، ما شما را مظلوم جبهه ی و میدانیم، ما رفتار گفتمان انها را در مورد شما فراموش نمیکنیم، استوری گذاشتن که بر روی اسم شما خط کشیده اند، شما را به اصلاح با دشمنان که اقای روحانی هست یکی کردن صحبت اقای سعی قاسمی، و رفتار اقای رسایی درمورد اعتلاف قبل از رای ریزی با اقای جلیلی،و کارهای رائفی پور نسبت به شما، ولی ما همیشه شما را یار و نیروی با ارزش کنار اقای پزشکیان معرفی میکردیم، لطفا تجدید نظر کنید
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
      0 0
      ضمن تشکر از آقای قالی بافی در حمایت از برادر عزیز جلیلی که واقعا ادامه دهنده راه شهید رعیسی عزیز است است باید تلاش کرد تا انتخاب شود انشاالله
  • نیکی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    0 0
    عشقی حاج باقر عزیز