مدیرکل هوشمندسازی توانیر گفت: افراد حقیقی و حقوقی به ازای معرفی هر ماینر غیرمجاز رمزارز یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.

ماینر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد احمدی گفت: امسال با مجوزی که برای اولین بار از سوی سازمان اموال تملیکی اخذ شد، امکان امحای ماینرهای غیرمجاز جمع آوری شده فراهم شد و برای اولین ۸۸۲ دستگاه ماینر در مشهد امحا شد و به تدریج ماینرهایی که جمع آوری می‌شوند با توجه به این مجوز امحا خواهند شد.

او افزود: هر دستگاه ماینر معادل مصرف سه خانوار مصرف دارند و شرایطی که روزهای گرمی را سپری می‌کنیم حضور این ماینرها برای مدیریت شبکه برق شبکه برق را ناپایدار می‌کند. در اخرین اقدام ۱۶۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در تبریز و ۱۷۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در شیراز شناسایی شده است.

احمدی بیان کرد: افرادی که نسبت به معرفی ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند پاداش خوبی برای ان‌ها در نظر گرفته شده و برای هر ماینر یک میلیون تومان و تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر در خصوص جریمه‌های استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز گفت: ماینرهای غیرمجاز شناسایی شده علاوه بر جرائم نقدی به مراجع قضایی هم معرفی خواهند شد.

کد خبر 863172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    اول بروید دنبال سازمانها و عزیزان مسولین در هر رده که حتما گزارشهای حداکثری خواهید داشت