دختری جوان که پسری را به تجاوز متهم کرده بود، نتوانست ادعایش را ثابت کند و مشخص شد او قبلاً هم چند بار چنین شکایت‌های مشابهی را علیه پسران مطرح کرده بود.

قوه قضائیه - دادگاه - وکیل - وکالت - آزمون وکالت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اظهارات متناقض دختری که مدعی بود از سوی پسری جوان مورد تجاوز قرار گرفته است، باعث شد قضات مرد جوان را آزاد کنند. این دختر که سابقه متعدد شکایت از پسران را دارد، قبل از این نیز چند پسر را به آدم‌ربایی و تجاوز متهم کرده بود.

اولین برگ از این پرونده یک سال قبل لای پوشه نارنجی‌رنگ قرار گرفت و دختر ۱۸ ساله به نام ژاله به ماموران گفت از سوی یک پسر موتورسوار پنج روز مورد تجاوز قرار گرفته است. او گفت: من در ورامین کنار خیابان منتظر ماشین بودم که سیامک را دیدم. او گفت لازم نیست منتظر ماشین باشم و مرا می‌رساند. من هم حرفش را باور کردم، اما وسط راه مرا به سمت کارگاهی برد و پنج روز در آنجا نگه داشت و مورد آزار و اذیت قرار داد. من به زور توانستم از دست او فرار کنم.

ماموران به ردیابی از سیامک پرداختند و او را بازداشت کردند. سیامک گفت: من این دختر را آزار ندادم. او قصد اخاذی از من را دارد. من حتی به او دست نزدم و دختر از من کمک خواست و من هم کمکش کردم.

با این حال، پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی ژاله مقابل قضات قرار گرفت او ادعا کرد. متهم بارها به او تجاوز کرده و پنج روز او را در کارگاه به اسارت گرفته بود. او گفت حاضر به گذشت نیست و قصد دارد متهم را مجازات کند.

وقتی نوبت به متهم رسید، او همه چیز را انکار کرد و گفت: من هیچ کاری با این دختر نکردم. ژاله کارش شکایت از پسران است و من وقتی این موضوع را متوجه شدم که از من هم شکایت کرد. روز حادثه او مرا در خیابان دید و گفت برای چند روزی جا می‌خواهد. ژاله گفت پدرش به شیشه اعتیاد دارد و حالش بد است. می‌گفت پدرش او را کتک زده و از خانه بیرون کرده است و به همین دلیل دنبال جا می‌گردد. من هم قبول کردم به او کمک کنم. ژاله را به کارگاه عمویم که خالی بود، بردم. من در تمام این روزها در خانه خودم بودم و فقط بعدازظهرها برای ژاله غذا می‌بردم.

متهم گفت: بعد از اینکه ژاله از من شکایت کرد خیلی تعجب کردم. اصلاً باورم نمی‌شد او چنین کاری کرده باشد. بعد تحقیق کردم و متوجه شدم او از چند پسر دیگر هم در سال‌های قبل شکایت و آنها را هم متهم کرده است. ژاله و خانواده‌اش از این راه کسب درآمد می‌کنند و کارشان شکایت از پسران جوان به اتهام تجاوز و آدم‌ربایی است.

دادگاه با توجه به ادعای متهم استعلام درباره ژاله را آغاز کرد و مشخص شد این دختر جوان در چند سال گذشته نیز شکایات مشابهی را مطرح کرده که در چند مورد منجر به برائت پسران شده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست در نهایت پرونده برای رسیدگی آماده شد. در جلسه رسیدگی این بار ژاله مدعی شد دفعاتی که سیامک او را آزار داده بسیار بیشتر بوده است و درخواست مجازات کرد.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: من هیچ نقشی در تجاوز نداشتم. اصلاً تجاوزی وجود نداشت و ژاله دروغ می‌گوید.

وقتی نوبت به وکیل متهم رسید، او نیز اتهام موکلش را رد کرد و گفت: سابقه ژاله نشان می‌دهد او قصد اخاذی از موکل من را دارد. درخواست آزادی موکلم را دارم.

در نهایت قضات قرار بازداشت متهم را فک و او را آزاد کردند. سیامک همچنین از اتهام آدم‌ربایی برائت گرفت و اتهام تجاوز او نیز به رابطه نامشروع تغییر کرد. قضات قرار است به زودی درباره سرنوشت این جوان تصمیم بگیرند.

منبع: اعتماد
کد خبر 863332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    2 0
    دختر دروغگو باید به اشد مجازات محکوم شود