بنا به اعلام یک رسانه آمریکایی، همسر رئیس جمهور این کشور می تواند در تصمیم وی برای انصراف از انتخابات بسیار تاثیرگذار باشد.

بايدن

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک رسانه آمریکایی مدعی شد که همسر رئیس جمهور آمریکا درباره ادامه حضور وی در رقابت های انتخابات آتی تصمیم می گیرد.

شبکه تلویزیونی «ان بی سی» روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که ادامه حضور «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ به نظر «جیل بایدن» همسر وی بستگی دارد.

رئیس جمهور آمریکا قرار است امروز در کمپ دیوید با خانواده اش درباره آینده کارزار انتخاباتی خود صحبت کند.

یکی از منابع ان بی سی مدعی شد که تنها کسی که تاثیر نهایی را بر بایدن دارد، بانوی اول آمریکا است و اگر او تصمیم بگیرد که روال باید تغییر یابد، بایدن تغییر مسیر می دهد.

یک منبع آگاه دیگر هم تأیید کرد که تصمیم گیرندگان درباره ادامه حضور بایدن در رقابت های انتخاباتی، رئیس جمهور و همسرش هستند.

پیش از این نیز نشریه اکسیوس اعلام کرده بود که اگر خانواده و دوستان بایدن چنین تصمیمی بگیرند، وی از رقابت های ریاست جمهوری کناره گیری می کند. اکسیوس از همسر، خواهر و «تد کافمن» دوست و مشاور بایدن به عنوان افراد تاثیرگذار بر تصمیم گیری های بایدن نام برد.

عملکرد ضعیف بایدن در مناظره انتخاباتی اخیر با ترامپ، بحث انصراف وی از ادامه رقابت های مربوط به انتخابات ۲۰۲۴ در آمریکا را قوت بخشیده است.

کد خبر 863510
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha