معاون استاندار و فرماندار تهران در جلسه با مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از اعطای مجوز به شهرداری جهت انعقاد معاملات و سرمایه گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل خبر داد.

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

به گزارش همشهری آنلاین؛ احمد قیومی درخصوص اجرای مصوبه شورا در رابطه با اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انعقاد معاملات و سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقل شهری، اظهار کرد: این مصوبه با رعایت قوانین و مقررات بلامانع است.

او با اشاره به برگزاری جلسه هیئت تطبیق فرمانداری پیرامون مصوبات شورای اسلامی شهر تهران که با حضور مهدی چمران رییس شورا در فرمانداری تهران برگزار شد، اعلام کرد: مصوبه مذکور پس از وصول اولیه با توجه به بررسی های انجام شده نیاز به تکمیل مدارک داشت که مستندات مورد تاکید هیات توسط شورای اسلامی شهر تهران به دبیرخانه هیات تطبیق واصل شد و طی چندین جلسه کارشناسی توسط متخصصین مربوطه مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

قیومی ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته، موضوع در هیات تطبیق با حضور نماینده دادگستری کل استان و نمایندگان شورا طرح و پس از جمع‌بندی نکات مطرح شده با تاکید بر رعایت تمامی مقررات فرادستی و تشریفات قانونی، اجرای مصوبه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه حمل و نقلی شهر تهران، بلامانع اعلام شد.

او همچنین تصریح کرد: طبق قانون مصوبه باید تاییدیه هیئت وزیران و وزارت کشور را دریافت کند که البته شهرداری اعلام کرده که این تاییدیه دریافت شده و حتی اگر هنوز هم دریافت نکرده باشد، می‌تواند این اقدام را انجام دهد و مشکلی از این بابت ندارد.

کد خبر 863564
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha