خبرنگار قطری توضیحاتی در خصوص خبر جدایی عبدالکریم حسن ستاره پرسپولیس داد.

پرسپولیس فولاد

به گزارش همشهری آنلاین عبدالکریم حسن پس از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس و عملکرد خوبی که در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان داشت، مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته و حتی گفته شد با الوکره به توافق نهایی رسیده، اما این بازیکن چنین شایعاتی را رد می‌کند.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که الوکره خواهد به خدمت گرفتن عبدالکریم حسن است و پیشنهاد خود را برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن ارائه داده ولی مورد قبول سرخ‌پوشان قرار نگرفته، اما مدافع چپ قطری نیز به هموطنان خود خبر داده حضورش در تیم جدید صحت ندارد.

عبدالعزیز محمد، خبرنگار سرشناس و قدیمی قطر در یک توئیت نسبت به موضوع انتقال عبدالکریم حسن از پرسپولیس به الوکره پرداخته و تقریبا به این موضوع پایان داده است.

ستاره سرخ‌ها: ببخشید، شرمنده پرسپولیس شدم | جایی نمی‌روم و می‌مانم


در توئیت این خبرنگار قطری عنوان شده: «منابع رسانه‌ای اخیرا انتقال عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره تایید کردند، اما پس از اینکه با این ستاره تماس گرفتیم، او کذب بودن خبر را اعلام نمود و تاکید داشت در باشگاه خود در ایران (پرسپولیس) می‌ماند. او (عبدالکریم حسن) گفت که نمی‌داند رسانه‌ها این خبر را از کجا آورده و موجب شرمندگی من و ایجاد مشکل برای باشگاهم شده است. من هم در پایان به او گفتم که رفتنت از لیگ ما (ستارگان) ضایعه بزرگی برای فوتبال قطر است و ان‌شاالله هر جا هستی، موفق باشی.»

کد خبر 863724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    20 1
    احسنت به تو بازیکن حرفه ای