قائم مقام حزب اعتدال و توسعه گفت: ضد انقلاب به شکل عجیبی در حال لجن پراکنی هستند و نسبت به نظام کینه دارند، عده ای غیر مطلع که خود را تحلیلگر می‌دانند می گویند که مردم پای صندوق رای نروند.

محمود واعظی

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمود واعظی قائم مقام حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در رابطه با انتخابات پیش رو تصریح کرد: بنده با هرگونه دو قطبی که منجر به شکاف در جامعه بشود مخالفم و اقدام در این راستا را بسیار مضر می‌دانم حالا چه به شکل داخلی و چه به شکل خارجی.

وی افزود: ما در کشور انتخابات برگزار می‌کنیم که بهترین فرد انتخاب شود، آنهم برای اینکه مشکلات کشور حل بشود و مردم عزیزمان در رفاه زندگی بکند، انتخابات برگزار می‌کنیم که مردم سود کنند و احساس کنند که وضعشان بهتر خواهد شد، انتخابات برگزار نمیکنیم که شکاف ایجاد شود و ۴ سال وقتمان را صرف حل و فصل انواع دعواهای سیاسی ، جناحی کنیم. در این صورت همه ضرر خواهند کرد.

واعظی تصریح کرد: انتخابات مطلوب ، درست و با کیفیت انتخاباتی است که پس از انجام آن و در انتخابات های بعدی با حداقل ۲۰ درصد افزایش مشارکت روبرو باشیم و خود مردم بگویند که ‌ما غیر از صندوق رای برای اصلاح و تغییر هیچ راه دیگری نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: نه خیابان راه حل است و نه ماندن در خانه، قهر کردن با صندوق رای صحیح نیست و ضروری است در پای صندوق رای حرف‌هایمان را بزنیم.
وی افزود: آنچه که در حال حاظر نظاره گریم ، این است که عده‌ای به شکل عجیبی در حال لجن پراکنی هستند و نسبت به نظام کینه دارند، عده ای غیر مطلع که خود را تحلیلگر می‌دانند می گویند که مردم پای صندوق رای نروند؛ این‌ها همان کسانی هستند که از دو سال پیش به دنبال بزرگ کردن چند سلبریتی و روزنامه نگار خارج نشین بودند و بنا داشتند مدیریت کشور را به دست آنان بسپارند و همه دیدیم با چه فضاحتی روبرو شدند.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: اینکه عده ای خارج نشین بی خبر از وضعیت داخل ایران مطالبی می گویند خلاف واقع است، آنان به طور قطع نه صلاح ایران را می‌خواهند و نه به دنبال این هستند که مردم ما به رفاه مطلوب برسند، نهایتا هم نمی‌خواهند که نظام موفق باشد.نه حمایتشان به درد ما می‌خورد و نه مخالفتشان.
وی در ادامه گفات: دشمن کارش دشمنی است. به هر روشی هم وارد عرصه می‌شود، امروز دشمنی‌ها مدرن و علمی شده و از زبان و ادبیاتی استفاده می‌کنند که بیشتر تاثیرگذار باشد.

وی افزود: بنده فکر می‌کنم که دو قطبی مطلوب و مد نظر آنها مضر است اما به هر حال در همه دنیا وقتی دو نفر در این سطح با یکدیگر رقابت می‌کنند، عملاً خود به خود یک دو قطبی به وجود می‌آید.

واعظی تصریح کرد: بنده به این دو قطبی می‌گویم دو قطبی سازنده.اگر رقابت نتیجه‌اش تخریب باش، مضر است ولی اگر رقابت سازنده باشد مثل این است که ۲ تولید کننده در کیفیت و قیمت مناسبتر با هم رقابت کنند.در این صورت مردم اند که سود می‌کنند.

قائم مقام حزب اعتدال و توسعه عنوان کرد: ما حرفمان این است که ضروری است دو قطبی سازنده به وجود بیاید نه برای اینکه آن دو کاندیدا و طرفدارهایشان به جان هم بیفتند، بلکه همه حرف‌هایشان در ارتباط با سیاست‌های شان را برای مردم شرح دهند. هر طرف سیاست‌های خودرا شفاف شرح میدهد و طرف مقابل نیزراجع به سیاست‌های خود می‌گوید و می تواند سیاست های طرف مقابل را نقد کند.

وی افزود: مهمترین هشدار ما این است که در این دوقطبی ، مردم آگاه باشند و هوشیار، در دو قطبی که مردم آگاه باشند و آگاهانه تصمیم بگیرند نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد. اینگونه نباشد که برخی با شعارهای بی اساس غیر عملی ، لغت بازی و کلی‌گویی اذهان مردم را فریب دهند.

واعظی تاکید کرد: نامزدها باید به ریز شرح برنامه کنند و شفاف بگویند با دنیا چه می‌خواهد بکنند، برنامه شان برای اقتصاد چیست، برای فرهنگ می‌خواهند چه بکنند و این‌ها چیزهایی هست که باید خیلی شفاف به مردم گفته شود و بنده فکر می‌کنم ضروری است تا این دو قطبی سازنده شکل بگیرد، حق مردم این است که شفاف و آگاهانه انتخاب بکنند به چه کسی رای بدهند.

کد خبر 863734
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    1 0
    شما لطفا به تخلفات رسیدگی کنید کاری که وظیفتونه وقتی به وظایف خوتون طبق قانون عمل نمیکنید چطور از مردم انتظار دارید کاری انجام بدن
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    ماندن در خانه آیند ه را روشن میکند.
  • اکبر IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    آقای واعضی مردم دم خروس را ببینند یا قسم حضرت عباس(ع) را. همپالگیهای شما که با لجن پراکنی انتخابات مجلس را تحریم کردند حالا که با فداکاری رئیسی شهید و اصلاح ناکارآمدی دولت قبلی محاصره دشمنان انقلاب را شکسته و آمریکا و اذنابش را به اعتراف وادار کرده اند«فرصت طلبانه یا بهتر است گفته شود فرصت سوزانه» دنبال برجام چندم آمده اید؟ چه کسی در هر مذاکره مناقشه بپاکرده و در رابطه با نظام و انقلاب، سیاه نمایی کرده و برای مآیوس مردن مردم لجن پراکنی میکند؟...
  • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
    0 0
    تنها راه حل رای ندادن است . نه اصول گرا و نه اصلاح طلب در فکر مردم نیستند . رای دادن فایده ندارد . هر دو طرف برنامه های تعیین شده را انجام می‌دهند.