دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سرگرد قلابی پلیس آگاهی که اقدام به اخاذی از مردم کرده بود، خبر داد.

سرقت

به گزارش همشهری آنلاین ، سرهنگ سید محمدرضا موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام خبری مبنی بر غصب عنوان مامور پلیس از سوی فردی در محدوده خیابان مرادخانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته و همچنین به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، هویت متهم مورد شناسایی قرار گرفته و در اختیار تمامی واحدهای گشت انتظامی قرار گرفت.

موسوی با اشاره به آغاز گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران پلیس، گفت: ماموران پس از مدتی گشت‌زنی توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند که در بررسی اولیه از وی یک عدد بی سیم، یک رشته دستبند قلابی و یک عدد باتوم کشف و ضبط شد. همچنین متهم که خود را سرگرد پلیس آگاهی معرفی کرده بود به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری، پنج نفر از شکات این متهم مورد شناسایی قرار گرفتند. همچنین متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن معترف شد که در مجموع ۷۰۰ میلیون ریال به دفعات مختلف از این پنج نفر اخاذیکرده است. متهم که هیچ ارتباطی با پلیس و دیگر دستگاه‌های نظامی نداشت، همچنین به جرم خود مبنی بر غصب عناوین اعتراف کرد.

موسوی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد برای بررسی‌های بیشتر و کشف جرائم احتمالی به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

وی همچنین به مردم تاکید کرد که در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور معرفی کرده‌اند، حتما کارت شناسایی آنان را مشاهده کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 863784
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha