کارگردان فیلم سینمایی «وابل» گفت: سلب مسئولیت تهیه‌کننده و رها کردن فیلم پس از تدوین نهایی، باعث شده تا این کار هنوز پروانه نمایش نداشته باشد. سپهر سیفی به شکل صوری، تهیه‌کننده «وابل» بوده و سرمایه فیلم را به وسیله بازیگر اصلی تامین کرده بود.

سرزمین مادری

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ فصل سوم مجموعه «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد مسعود به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود. سرزمین مادری داستانش را در سه دوره تاریخی و در سه فصل روایت می‌کند. سریالی که تاریخ را با فیلمنامه‌ای درخشان به تصویر می‌کشد و در خلال جذابیت وقایع، تاریخ معاصر ایران نیز کاملا در خاطر بینندگان سریال باقی می‌گذارد و بیننده را به این نتیجه می‌رساند که فرهنگ و آداب ایرانی، ریشه‌هایی عمیق در گذشته‌های دور این سرزمین دارد.

پخش فصل سوم مجموعه نمایشی «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد مسعود به زودی از شبکه سه سیما آغاز می‌شود. در فصل سوم «سرزمین مادری»، زمان وقوع اتفاقات سریال به سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌رسد و داستان وارد مرحله میانسالی رهی می‌شود و به همین جهت آرش مجیدی جایگزین شهاب حسینی که بازیگر نقش دوره جوانی این شخصیت است می‌شود.

شهاب حسینی نیز در فصل دوم جایگزین علی شادمان بازیگر نقش دوران کودکی رهی شده بود.

علاوه بر مجیدی بازیگران دیگری همچون کوروش سلیمانی (در نقش سید حشمت)، سعید راد، گلچهره سجادیه، بابک حمیدیان، مهران رجبی، حسین مهری، مجید سعیدی، حسین عابدینی و لیلا برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این تنها سریالی ست که اطلاعات درستی از دوره پهلوی دوم می‌دهد |‌ تصاویر

کد خبر 863932
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha