مردی که در خیابان ناصرخسرو تهران به دو دختر ۱۸ ساله قرص برنج فروخته و باعث جنایتی هولناک شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری زن

به گزارش همشهری آنلاین، در پرونده قتل یک زن و دختر ۱۳ ساله‌اش به دست دختر دیگرش و دوست او، با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با روش‌های علمی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت فردی را که در خیابان ناصرخسرو به این ۲ دختر ۱۸ ساله قرص برنج فروخته بود شناسایی کردند.

جزئیات این قتل را در لینک‌های زیر بخوانید:

کارآگاهان که سایه‌ به سایه دنبال متهم بودند، ظهر روز گذشته مخفیگاه مرد قرص‌فروش را شناسایی کردند و در یک عملیات منسجم موفق به بازداشت او شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به جرم ۶ مرتبه فروش انواع قرص‌های مرگبار از جمله قرص برنج به ۲ دختر ۱۸ ساله در خیابان ناصرخسرو اعتراف کرد. در بررسی‌های بیشتر هم مشخص شد این ۲ دختر جوان در گذشته با شگردهای مختلف ۹ بار به جان اعضای خانواده در تهران و شمال کشور سوءقصد کرده بودند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرائم احتمالی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 863957
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha