مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

مراسم افتتاحیه اردوی تفریحی و فراغتی دختران ۱۲ تا ۱۸ سال ویژه خانواده زنان توانمند و سرپرست خانوار مناطق ۲۲گانه تهران در مجموعه «شهربانو» بوستان ولایت تهران برگزارشد.

تفریح در بوستان ولایت

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه اردوی تفریحی و فراغتی و در جمع دختران نوجوان گفت: «زنان سرپرست خانوار جزء افتخارات تهران هستند. چرا که با تمام دشواری‌ها و سختی‌ها توانسته اند دخترانی به خوبی شما پرورش داده اند. شما دختران نور چشم و امیدمان برای آینده شهر و ایران‎مان هستید.»

مریم اردبیلی با بیان این که توجه به اوقات فراغت بسیار مهم و گاهی این موضوع یک اصل برای زندگی است. تاکید کرد: «امروزه در دنیا اوقات فراغت، نحوه گذران آن و تجربه‌هایی که در این پروسه زمانی می‌توانیم برای خودمان رقم بزنیم به شدت برای آینده سرنوشت ساز و موثر خواهد بود.»

او در این مراسم خطاب به دختران گفت: «اکنون که ابتدای تابستان هستید، با تلاش از تمامی روزهای آن نهایت استفاده را ببرید و با توجه به ذائقه و علاقه مندی‎هایتان در رویدادها، خلاقیت‌ها و تیم‌های مختلف شرکت کنید. قدر دوران درخشان نوجوانی را بدانید و از فرصت‌ها وتجربه‌های پیش رو بهره ببرید.»

به گفته اردبیلی رویدادهای متنوع تابستانی از جمله فعالیت‌های محیط زیستی، فناوری، هوش مصنوعی، کارهای هنری و ادب ویژه زنان و دختران پیش بینی شده است.

کد خبر 864059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha