مرتضی کرمانی مقدم کارشناس فوتبال با تاکید بر این که پرسپولیس از رفتن چند بازیکن لطمه نخواهد خورد، گفت: بیرانوند و ترابی عملکرد خوبی در فصل گذشته نداشته‌اند و جدایی آنها به پرسپولیس ضربه نمی‌زند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گویی، در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: هواداران نباید نگرانی به دل خود راه دهند خدا را شکر سرمربی تیم انتخاب شده و به زودی به ایران سفر خواهد کرد تا تمرینات تیم را پیگیری کند. امیدوارم دو، سه بازیکنی هم که قرار است از پرسپولیس جدا شوند؛ نفرات به مراتب بهتر جذب تا از این بابت هم نگرانی هواداران رفع شود.

او ادامه داد: به جز دانیال اسماعیلی فر که واقعاً در فصل گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد، جدایی علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی نمی‌تواند به پرسپولیس ضرر بزند. نه ترابی و نه بیرانوند هیچکدام نتوانستند انتظارات را برآورده سازند و اگر این دو بازیکن هم نبودند پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شد. بیرانوند گل‌های بدی دریافت کرد و با توجه به رفتارش در مقابل باشگاه و هواداران به نظرم در فصل جدید در پرسپولیس حضور نداشته باشد برای این تیم بهتر است.

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: رزومه او را دیده‌ام. او سابقه حضور در کشورهای آفریقایی، عربی و لالیگا اسپانیا را داشته است. او توانسته تیمش را در قاره آفریقا قهرمان کند و به نظرم کارنامه بدی در عرصه مربیگری ندارد. من نسبت به انتخاب گاریدو خوشبین هستم و امیدوارم که بتواند با پرسپولیس نتایج خیلی خوبی را کسب کند.

کرمانی مقدم افزود: اکنون زمان حمایت از تیم است و باید از سرمربی جدید حمایت شود تا بتواند به بهترین شکل ممکن کارش را در پرسپولیس آغاز کند. پرسپولیس در فصل جدید باید در خطوط دفاعی و هجومی تقویت شود. به نظرم جذب بازیکن خارجی باکیفیت به پرسپولیس در امر گلزنی کمک خواهد کرد. چون مهاجم با کیفیت و شش دانگ در ایران کم است و بهتر خواهد بود تا از بازیکن خارجی برای تقویت خط هجومی پرسپولیس استفاده شود.

کد خبر 864082
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دیناری IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    3 3
    مثل اینکه تو هم تنت خورده به قلیچ خائن آخه اگر این دوتا نبودن که الان دوم هم نمیشدیم اصلا میفهمی چی داری میگی ؟ دیگه دو یا سه اشتباه را دیدی آن سیوهایی که داشت را ندیدی بسه دیگه تکبر و غرور برای بازیکنان خودتون ارزش قایل باشین دیگه امروز با قدیم فرق میکنه بازیکن داره از این راه نان زن و بچه اش را میدهد تو نباید قضاوتش کنی
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    4 0
    درود بر شما ولی چه فایده آقای درویش دست گذاشته روی دست منتظر پشیمانی ۳-۴بازیکن تاریخ گذشته هست اینها اگر برگردن هم تعصب و انگیزه ای ندارند و من به عنوان یک هوادار شش آتیشه به مدیریت بس کنید هر چه زودتر به فکر جذب بازیکنان جوون و خوب برای جایگزین و تقویت تیم باشید