علی جباری کاپیتان اسبق استقلال گفت: بعضی از بازیکنانی که در لیست خرید دیده نمی شود در حد نام و اعتبار باشگاه استقلال نیستند.

علي جباري

به گزارش همشهری آنلاین، علی جباری پیشکسوت استقلال درباره فعالیت های اخیر باشگاه در نقل و انتقالات به خبرورزشی گفت: استقلال در فصول گذشته هنگام نقل و انتقالات تابستانی هیاهو به راه انداخت و از این بابت نتیجه خوبی هم نگرفت به همین خاطر امسال کادر فنی و مدیریتی باشگاه بدون سر و صدا کار را جلو می‌برند که انصافاً حرکت خوبی هم به حساب می‌آید فقط یک نکته مهم وجود دارد که امیدوارم مدیران و مربیان حواسشان به آن باشد.

جباری ادامه داد: من اصلاً مخاطبم همه بازیکنانی که در لیست خرید استقلال قرار گرفته‌اند، نیست و برای تک تک آنها احترام قائل هستم ولی به عنوان یک پیشکسوت و با توجه به تجربه‌ای که دارم، معتقدم بعضی از نفراتی که در فهرست خرید استقلال برای لیگ بیست و چهارم قرار گرفته‌اند در حد نام این تیم نیستند و باید پیرامون آنها تجدید نظر صورت بگیرد. استقلال تیم بسیار بزرگی است که امسال باید در لیگ نخبگان آسیا هم شرکت کند بنابراین باید بازیکنانی بخریم که پتانسیل درخشیدن در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی را همزمان داشته باشند.

علی جباری در مورد بحث سرپرستی استقلال نیز تصریح کرد: سرپرست استقلال باید فاکتورهای بسیاری داشته باشد و واقعاً یک آدم خاص محسوب شود. فردی که همه حواسش به استقلال باشد، تمام قد و تمام وقت برای حل مشکلات تیم وقت بگذارد و البته آنقدر بزرگ باشد که همه بازیکنان نیز از او حساب ببرند و حرفش را گوش کنند.

کد خبر 864137
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha