محمود کلهر، پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، پشتوانه برنامه‌های رئیس جمهور آینده خواهد بود.

محمود كلهر

به گزارش همشهری آنلاین؛ محمود کلهر با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه اظهار داشت: مردم به خوبی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری واقف هستند. در گذشته‌ بعضا برخی شعارهایی که محقق نشد، مردم را از صندوق‌ها دور کرد اما شرایط کنونی می‌طلبد تا مردم با حضور پرشور در انتخابات فرد اصلح را برگزینند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: مشارکت گسترده و رای بالا قدرت داخلی و خارجی را به رئیس جمهوری آینده خواهد داد و دست او را برای اجرای برنامه‌ها باز می‌گذارد. مردم اگر پای صندوق رای حضور داشته باشند، مطالبه‌گر خواهند شد و نامزدها را وادار به اجرای برنامه خواهند کرد و وعده‌ نامزدها دیگر در حد شعار باقی نمی‌ماند. اگر مردم با صندوق قهر کنند، نمی‌توانند در آینده مطالبات خود را از دولت طلب کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتظار جامعه فوتبال از رئیس جمهور آینده نیز گفت: بزرگان فوتبال ما همه متخصص این رشته هستند و باید به آنها ارج نهاده و از علم این عزیزان استفاده شود. باید ورزشکاران و پیشکسوتان در امور ورزش حضوری فعال داشته باشند؛ ورزش جای سیاسیون یا افراد غیر ورزشی نیست.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه- ۱۵ تیر- برگزار خواهد شد. مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار شد و در پایان مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به دور دوم رفتند.

کد خبر 864149
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha