مسعود پزشکیان در جمع مردم کرمانشاه با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی یک قهرمان جهانی است، گفت: در قبال وعده‌ها و گفته‌هایم پاسخگو خواهم بود.

پزشکیان در کرمانشاه

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش ظهر چهارشنبه در جمع هواداران و حامیان خود در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ما آمده‌ایم که صدای مردم و صدای کسانی باشیم که تا کنون دیده نمی‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی قهرمان و حامی مظلومان جهان بود، افزود: قسم می‌خورم که به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک تک مردم خواهم بود.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما کاری خواهیم کرد که فقر، تبعیض، جنگ و… از این مملکت رخت بر ببند.

پزشکیان قول داد که پیگیر مشکلات مردمی خواهم بود و از همه ایرانیانی که شایستگی مدیریت دارند استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه روز جمعه سرنوشت ساز است، خطاب به هواداران و حامیانش گفت: همه تلاش کنید که همه مردم را پای صندوق‌ها بیاورید تا سرنوشت و آینده ایران با دست دلسوزان این کشور ساخته شود.

پزشکیان تاکید کرد: دولت‌ها با وجود مردم می‌توانند پایدار بمانند اگر شما مردم در صحنه‌های مختلف کشور حاضر نباشید ما معنا نداریم.

وی گفت: زمانی که شور و شوق شما مردم را می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم.

پزشکیان با بیان اینکه قسم می‌خورم پیگیر حق تک تک مردم باشم، تاکید کرد: نگاهم به کسانی خواهد بود که تاکنون دیدگان قدرتمند آنها را نمی‌دید و صدایشان را نمی‌شنید، لذا کاری خواهم کرد که حق مردم به خودشان برگردد و همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند.

وی با اشاره به بخشی از سخنان پخش شده از خود درباره سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و افتخار جهانی است که همه به وجود این شهید والامقام افتخار می‌کنند.

پزشکیان تصریح کرد: قهرمانان این مملکت متعلق به همه مردم ایران و نه یک گروه و جناح خاص، هستند.

گفتنی است، پزشکیان صبح امروز چهارشنبه در جریان سفرهای تبلیغاتی خود با استقبال مردمی وارد کرمانشاه شد و سپس جهت تجدید بیعت با امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به زیارت مزار شهدای کرمانشاه رفت.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نباید بگذاریم یک عده معدود فکر کنند که می‌توانند برای این مملکت و به جای این مردم تصمیم بگیرند و کشور را به ناکجا آباد بکشانند.

وی گفت: اگر با پشتوانه این مردم به قدرت برسم پیگیر مشکلات کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، معلمان، دختران و همه اقشار و مذاهب مختلف جامعه خواهم بود و پای آنها خواهم ایستاد.

پزشکیان تاکید کرد: ما قدرت داریم ایران را بسازیم و می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند، نه اینکه مردم ما حسرت زندگی مردمان دیگر کشورها را بخورند.

وی گفت: در پیشگاه مردم، شهدا و خداوند مسئول گفته‌هایم هستم و قول می‌دهم پاسخگو باشم.

کد خبر 864321
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    1 1
    وقت می کنی به حرف تک تک مردم گوش کنی ؟!
  • علی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    "شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک تک مردم خواهم بود." این بزرگترین دروغ هست
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 1
    "شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک تک مردم خواهم بود." یاد آقایی افتادم که کلید همه مشکلات دستش بود!
  • حسین IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    2 0
    رأی ما به پزشکیان انشالله که موفق باشند