خانواده شهید ابراهیم رئیسی طی بیانیه ای از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

واکنش رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین،در بیانیه بیت شهید رئیسی آمده است: ضمن احترام به هر دو نامزد محترم، امید داریم برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با تفضل الهی و مجاهدت، بتواند با صیانت از میراث شهید جمهور در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی، ادامه دهنده راه این عزیز کشور امام رضا علیه السلام باشد.

متن بیانیه بیت شهید رئیسی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران؛ سیدالشهدای خدمت با رب ادخلنی مدخل صدق وارد عرصه ریاست جمهوری شد، صادق الوعد بود، مجاهدت کرد تا به لقاء الله رسید.

کذب گویی ها و توهین ها و تخریب ها، نه تنها خدشه ای بر اخلاص و صفا و صداقت در حکمرانی کارآمد ایشان، وارد نمی کند بلکه ننگی بر پیشانی مدعیان بی انصاف، خواهد بود.

امروز اگر چه آن شهید عزیز در بین ما نیست اما راهی که او گشود پیش روی ماست. برای تداوم پیشرفت مادی و معنوی کشور در این مسیر، از شما ملت عزیز دعوت می کنیم ضمن مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات روز جمعه، با انتخاب درست، نگذاریم گفتمان «ما می توانیم» و «عزت»، به «نمی شود و نمی توانیم» و «عبرت» تبدیل شود.

ضمن احترام به هر دو نامزد محترم، امید داریم برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با تفضل الهی و مجاهدت، بتواند با صیانت از میراث شهید جمهور در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی، ادامه دهنده راه این عزیز کشور امام رضا علیه السلام باشد.

و من الله التوفیق

بیت آیت الله شهید رئیسی ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳

کد خبر 864466
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 7
    درود خدا بر شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان و همراهانشان راهشان پر رهرو باد قدردان زحماتشان هستیم و اجازه نخواهیم داد آرمان های آن ها فراموش بشه و اقداماتشان نا تمام بمونه
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 9
    بدون شک توهین به سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط پزشکیان باعث ریزش رای های او خواهد شد
  • US ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    8 8
    آقای پزشکیان ،شما با تخریب سردار سلیمانی و شهید رییسی چهره واقعی خود را نشان دادی ، تیم شما همان تیم روحانی است ، چرا انکار می‌ کنید ؟! شما از بانیان اصلی حجاب اجباری از اول انقلاب بودید و گشت ارشاد در زمان خاتمی ایجاد شد ، حالا شما ژست منتقد گرفته اید؟! کاسبان تحریم ، برادر آقایان روحانی و جهانگیری بودند که با زد و بند مرتکب فساد اقتصادی شدند و افرادی مانند مهدی هاشمی که در قرار داد کرسنت ، کلی پول به جیب زدند ، ، آقای پزشکیان آیا شما مردم را کور فرض کردید ؟! طبق جدول آمار تورم ،که در مناظره نشان دادید افزایش تورم در سال ۹۷ در دوران روحانی با ۸۴ درصد افزایش اتفاق افتاد و سه سال متوالی این روند افزایشی بود ، اما در زمان شهید رییسی در سال ۱۴۰۲ با وجود پرداخت بدیهی های دولت روحانی و افتتاح هزاران پروژه و اغتشاشات اجتماعی ، تورم کاهش قابل توجهی داشت
  • IQ ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    10 4
    روح آیت الله شهید ابراهیم رئیسی شاد نثار روحش فاتحه مع الصلوات
  • حنیف US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    6 12
    سلام ودرودخدابرپزشکیان پاک ترین وصادق ترین کاندیدای ایران ، مردباشرفی که هرگزدروغ نمیگوید✌️✌️❤️❤️🌹🌹