تازه ترین اخبار اقتصادی نشان می دهد که معاملات تجارت الکترونیک نسبت به‌مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد رشد داشته و به ۹۶۴ همت رسیده است. مدیر کل هوشمند سازی توانیر نیز می گوید افرادی که به صورت غیر مجاز رمز ارز استخراج کنند قیمت برقشان به نرخ صادراتی محاسبه می شود.

ماینر

به گزارش همشهری آنلاین، تازه ترین اخبار اقتصادی نشان می دهد که معاملات تجارت الکترونیک نسبت به‌مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد رشد داشته و به ۹۶۴ همت رسیده است. مدیر کل هوشمند سازی توانیر نیز می گوید افرادی که به صورت غیر مجاز رمز ارز استخراج کنند قیمت برقشان به نرخ صادراتی محاسبه می شود.

جریمه ١٠٠برابری بهای برق برای استخراج غیرمجاز رمزارز

حامد احمدی، مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین توانیر گفت: اشخاصی که اقدام به استخراج غیرمجاز رمز ارز می‌کنند، باید بهای برق را با بالاترین قیمت که همان نرخ صادراتی است(۱۰۰برابر) بپردازند.

۱۲۰هزار میلیارد ریال دیگر از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

محمد سادات ابراهیمی، دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بیش از ۱۲۰هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد. مسئولان قول دادند ۴۷همت طلب باقیمانده کشاورزان نیز در نخستین فرصت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید

این استان ها بیشترین مستاجر را دارند | ۵۰ سال پیش اجاره خانه در تهران چقدر بود؟

واکاوی اقتصاد برای انتخاب اصلح | میراث دولت سیزدهم برای رئیس جمهور آینده چیست؟

واریز ۳ میلیون تومان به‌حساب ۶میلیون و ۸۰۰هزار بازنشسته

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مبلغ ۳ میلیون تومان به‌صورت علی‌الحساب به‌حساب ۶/۲میلیون بازنشسته صندوق‌های لشگری و کشوری و ۲/۴میلیون بازنشسته تامین اجتماعی واریز شد.

صدور مجوز استخدام ۲۰۱۶ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان

سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام ۲۰۱۶ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان را از طریق برگزاری آزمون استخدامی با اولویت جذب نیروهای بومی این استان صادر کرد.

تازه‌ترین آمار از ثبت‌نام کارجویان در سامانه رصد اشتغال

آمارها نشان می‌دهد بیش از ۳میلیون و ۲۰۰هزار نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند و طبق صحت‌سنجی صورت گرفته حدود یک میلیون و ۶۵هزار پیامک به سامانه ارسال و بیش از ۶۱۴هزار تماس موفق ثبت شده است.

افزایش ۵۲ درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی

امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: با همراهی صاحبان کسب‌وکار معاملات تجارت الکترونیک نسبت به‌مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد رشد داشته و به ۹۶۴ همت رسیده است.

۷۸۰۰ خودروی وارداتی ترخیص شد

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۷۸۰۰خودروی وارداتی ترخیص شده و به متقاضیان تحویل می‌شود. همچنین اکنون بیش از ۱۶هزار خودرو نیز در گمرکات کشور وجود دارد که در حال طی فرایند ترخیص هستند.هفته آینده آخرین عرضه‌ خودروهای وارداتی برای متقاضیان مرحله اول صورت خواهد گرفت.

افتتاح فاز نهایی بزرگ‌ترین طرح احیای دریاچه ارومیه

۲ طرح صنعت آب در استان آذربایجان غربی با حضور وزیر نیرو افتتاح شد که بهره‌برداری از «بند و کانال بادین آباد» به‌عنوان فاز دوم و نهایی بزرگ‌ترین طرح احیای دریاچه ارومیه مهم‌ترین آن است.

کد خبر 864762
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha