پیشکسوت تیم استقلال گفت: سکوت نکونام یعنی هیچ مشکلی وجود ندارد در حالی که فصل قبل مصاحبه‌ها زیاد بود.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین، شاهرخ بیانی، درباره معرفی احمد شهریاری، فرشید سمیعی، مهدی افضلی، مصطفی کارخانه و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: کارایی هیئت مدیره خیلی اهمیت دارد، احمد شهریاری که رئیس هیئت مدیره باشگاه شده، سابقه استقلالی بودنش بر کسی پوشیده نیست. سوال این است که استقلال پیشکسوت تحصیلکرده هم دارد که می‌توانند وارد هیئت مدیره شوند ولی چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد؟ حداقل یک پیشکسوت با سواد استقلالی می‌تواند در هیئت مدیره باشد.

وی ادامه داد: برای مصطفی کارخانه احترام قائلم ولی او یک چهره والیبالی است. اینکه اول فوتبالیست بوده و بعد والیبالیست شده، برای انتخاب وی قانع کننده نیست. در گذشته هم مصاحبه کرده و از علاقه خود به پرسپولیس پرده برداشته بود. من برای اینکه خودم در هیئت مدیره باشم نمی‌گویم، پیشکسوتانی، چون جهانگیر کوثری و هادی نراقی و ... را داریم که تحصیلکرده هستند و می‌توانند یکی از اعضای هیئت مدیره باشند. استقلال باشگاه فوتبالی است و بعید می‌دانم بخواهد در والیبال تیم‌داری کند، چون هزینه‌های بالای باشگاه حداقل برای این فصل چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد. کارخانه در والیبال جزء اساتید و برجستگان است ولی در فوتبال نمی‌تواند کمکی کند، صرف اینکه اول فوتبالیست بوده و بعد والیبالیست شده که دلیل قانع کننده‌ای برای حضورش در هیئت مدیره باشگاه نیست. نمی‌دانم احمد شهریاری به چه دلیل او را به هیئت مدیره اضافه کرده است. حضور کارخانه در هیئت مدیره استقلال مثل این است که یک پیشکسوت و مدیر فوتبالی، در والیبال مسئولیت مهمی بگیرد.

قرارداد ۱۰ ساله مرغوبکار ایجاد شک می‌کند

پیشکسوت تیم استقلال افزود: از زمانی که هلدینگ خلیج‌فارس مالک استقلال شده در سکوت خبری کارها پیش می‌رود. خبر آمده با بازیکن خارجی توافق شده، اما معلوم نیست چرا رونمایی نمی‌شود؟ به احتمال بسیار زیاد هم فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه می‌شود. در حالی که فصل قبل با مدیرعامل قبلی باشگاه در جذب بازیکنان مشارکت مستقیم داشت. علی خطیر صحبت‌هایی کرد که نقش سمیعی را نشان داد، اما او که الان سرپرست باشگاه و عضو هیئت مدیره است، جوابی نداد. عدم پاسخگویی او باعث می‌شود تا نتوانیم متوجه شویم چه کسی راست و چه کسی دروغ می‌گوید؟ از طرفی ورزشگاه مرغوبکار که برای باشگاه بود ۱۰ سال واگذار شده در حالی که می‌توانستند با صرف هزینه‌های مربوطه، از آن برای باشگاه استفاده کنند. می‌شد حداقل پنج بازیکن آینده‌دار از این زمین به تیم بزرگسالان تزریق کرد. قرارداد ۱۰ ساله ناخواسته ایجاد شک می‌کند. مربیان آکادمی هم پیشکسوتان تیم می‌شدند تا خروجی بهتری به دست می‌آمد. جالب است تنها میراثی که از هیئت مدیره‌های قبلی برای استقلال باقی مانده، بدهی است.

وی در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات تا اینجای فصل، تصریح کرد: اول از همه سکوت نکونام است، پارسال از همان ابتدا شروع به مصاحبه کرد و متوقف هم نشد، اما امسال سکوت کرده و عجیب است. یعنی هیچ مشکلی وجود ندارد که حرفی نمی‌زند در حالی که فصل قبل مصاحبه‌ها زیاد بود. بازیکنانی که جذب یا قرارداد آنها برای فصل بعد تمدید می‌شود. جذب میلاد زکی‌پور وقتی ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی در تیم هستند به چه دلیل انجام شده، اگر جلالی که یکی از بهترین نفرات فصل قبل بوده سرباز شده، باشگاه اعلام کند نه اینکه گمانه‌زنی رسانه‌های دیگر باشد. فردا روزی نکونام نگوید بازیکنان منتخب من نبود. الان بگوید بازیکنان انتخاب شده با نظر وی بوده، وسط مسابقات چنین چیزی را بگوید، کسی قبول نمی‌کند. نکونام به وقتش صحبت کند تا فردا روز حرف‌هایی نزند که مورد قبول هواداران نباشد.

کد خبر 864822
منبع: آنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha