مجموعه تئاتر شهر در تابستان پیش رو اجراهای متنوعی از نمایشنامه‌نویسان و کارگردانان دارد. بخش اول اجراهای تابستان تا هفته سوم تیر ادامه دارد و بخش دیگر اجراها از هفته پایانی تیرماه آغاز می‌شود.

نمایش خیلی زود عادت می کنیم

همشهری آنلاین: مجموعه تئاتر شهر در تابستان پیش رو اجراهای متنوعی از نمایشنامه‌نویسان و کارگردانان دارد. بخش اول اجراهای تابستان تا هفته سوم تیر ادامه دارد و بخش دیگر اجراها از هفته پایانی تیرماه آغاز می‌شود، نمایش‌هایی که با قیمت بلیت ۱۲۰تا ۱۸۰هزار تومان روی صحنه می‌روند و تماشاگران علاوه بر قیمت بلیت باید ۹درصد ارزش افزوده بپردازند. البته سالن اصلی هم میزبان نمایش ۲۵۰هزار تومانی می‌شود.

زندگی چارلی چاپلین را در تئاتر شهر با بازی بهزاد خلج روی صحنه می رود

سالن اصلی تئاتر شهر، از پایان تیرماه میزبان نمایش «چاپلین» به کارگردانی مهران رنجبر است. در این نمایش پرتره‌ای از زندگی چارلی چاپلین روی صحنه می‌رود. مهران رنجبر، کارگردان این اثر نمایشی تاکنون پرتره‌های «استیو جابز»، «مارلون براندو»، «مارادونا» و «چه» (ارنستو چگوارا) را به صحنه برده است. بهزاد خلج نقش اول این نمایش را بازی می‌کند. بلیت این نمایش با کف قیمت ۲۰۰هزار و سقف ۲۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

زندگی چارلی چاپلین را در تئاتر شهر با بازی بهزاد خلج روی صحنه می رود


«تایتان» یکی از نمایش‌هایی است که تا ۲۰تیر در تالار قشقایی روی صحنه است. رضا بهکام نمایشنامه را براساس داستان «دست آخر» ساموئل بکت نوشته و بابک محمودزاده آن را کارگردانی کرده است. سجاد افشاریان هم تهیه‌کننده این اثر نمایشی است. این نمایش با حضور بیش از ۱۰بازیگر و قیمت بلیت ۱۸۰هزار تومانی اجرا می‌شود.

زندگی چارلی چاپلین را در تئاتر شهر با بازی بهزاد خلج روی صحنه می رود


ساعت۱۸ هر روز نمایش «در انتهای گلو» در تالار قشقایی اجرا می‌شود. سیدمحمدجواد ‌سیدی‌زاده کارگردان آن است. این نمایش تا پایان تیرماه روی صحنه است. قیمت بلیت این نمایش ۱۷۰هزار تومان است و در آن ۵بازیگر بازی می‌کنند. این نمایش سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

زندگی چارلی چاپلین را در تئاتر شهر با بازی بهزاد خلج روی صحنه می رود


در کارگاه نمایش، تئاتر «خیلی زود عادت می‌کنیم» با تمدیدی که داشته روی صحنه است.این نمایش به کارگردانی پرستو کرمی نشان می‌دهد که چگونه وفق داده شدن با شرایط پیرامون انسان را به سمت تباهی سوق می‌دهد و ما باید یاد بگیریم که خیلی زود به آنچه در پیرامونمان اتفاق می‌افتد عادت نکنیم. قیمت بلیت این نمایش ۹۰دقیقه‌ای ۱۲۰هزار تومان است.

سالن چهارسو از نیمه دوم تیر میزبان نمایش «در جست‌وجوی بازیگر هملت» است، نمایشی با دراماتورژی و کارگردانی مسعود دلخواه که تا دهم مرداد روی صحنه است. این نمایش براساس خلاقیت گروهی پیش می‌رود و ۱۰۰دقیقه‌ طول می‌کشد و بلیت آن هم ۱۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد. مانند دیگر کارهای دلخواه، این نمایش از نظر تعداد بازیگر شلوغ است.

زندگی چارلی چاپلین را در تئاتر شهر با بازی بهزاد خلج روی صحنه می رود


در چهارسو نمایش «پوده‌داران» تا هفته سوم تیرماه روی صحنه است. امیر شفیعی کارگردان این نمایش ۵۰دقیقه‌ای است. بلیت این نمایش ۱۴۰هزار تومان است و با ۲بازیگر اجرا می‌شود. این نمایش برگرفته از داستان «پیراهن‌زرشکی» نوشته صادق چوبک است.


از هفته آخر تیرماه، سالن قشقایی میزبان نمایش «خون‌مردگی» به کارگردانی مهدی جلینی است. عوامل گروه برای تماشاگران رده سنی تعیین کرده‌اند. «خون‌مردگی» برای تماشاگران بالای ۱۶سال قابل تماشاست. بلیت این نمایش ۹۰دقیقه‌ای ۱۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد.


از اول مردادماه و به مدت ۱۵روز نمایش «لوپ» به کارگردانی مهتاب وجدانی روی صحنه می‌رود. مدت زمان اجرای نمایش یک ساعت است و قیمت بلیت آن ۱۸۰هزار تومان.

کد خبر 864997
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تئاتر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha