یکی از اعضای ستاد انتخابات مسئول پزشکیان گفت: ما همه ممنون مردم ایران هستیم که با وجود همه دلخوری‌ها، قهرها و ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به فرزند خودشان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعتماد کردند و پای صندوق‌های رای آمدند.

آذری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان عصر شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در مراسمی که با عنوان آیین تقدیر از حضور مردم با حضور رئیس جمهور منتخب در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: گفته بودند که اگر پزشکیان برنده شد پس از برنده شدن در شب محرم برنامه رقاصی می‌گذارد اما ما می‌خواهیم امشب ندای «یا حسین یا حسین» سر دهیم و امیدوارم آنها مانند خیلی از صداهای دیگر که شنیده شد، این صدا نیز را بشنوند.

وی افزود: ما همه ممنون مردم ایران هستیم که با وجود همه دلخوری‌ها، قهرها و ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به فرزند خودشان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعتماد کردند و پای صندوق‌های رای آمدند. از امروز برای دولت آقای دکتر پزشکیان یک ماراتن سنگینی آغاز می‌شود که انشاءالله تمام آن ۵۰ درصدی که پای صندوق‌های رای نیامدند، به جمع ما اضافه شوند؛ این مهم‌ترین ماموریتی است که ما باید دنبال کنیم.

کد خبر 865058
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ندا فروغی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    1 0
    آفرین . شما حداقل ۵۰ درصد برنامه هاتان را پیاده کنید مطمن باشید دور بعدی ۱۰۰ درصر خواهند آمد .
  • مجید IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    2 0
    شاهد راه اندازی کارناوالهای شادی در ارومیه و پخش آهنگ های محلی شاد با صدای بلند در ستادهای تبلیغاتی پزشکیان بودیم ، یعنی به گمان آذری جهرمی ما فرق یاحسین و آهنگ شاد ترکی را نمی دانیم ، راستی این آذری جهرمی همانی نیست که در زمان وزارتش در وزارت ارتباطات سرعت اینترنت رو به فنا و قیمت آن را به عرش برد و هر از گاهی می گفت خبر مهمی دارد که پس از رونمایی از خبرش مشخص می شد که اسباب بازی های اختراع کرده مثل لباس فضانوردی ، پهباد پست و... و با این کارها باعث انبساط خاطر ما می شد.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    1 0
    آخه ببین با اظهاراتی که تا الان کردی مجلس تایید صلاحیتت میکنه
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 1
    این جهرمی رو میبینم حالم بهم میخوره ، هرچند خودم به پزشکیان رای دادم ولی نباید از این در کابینش استفاده کنه