رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعالیت‌های مرتبط با توانمندسازی زنان باید تا زمان ایجاد ساختارهای جدید در شورا جدی گرفته شود.

شمس احسان

همشهری آنلاین- زهرا شمس احسان در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از هموطنان برای نقش آفرینی در انتخابات و آینده ای روشن برای کشور، اظهار کرد: فعالیت‌های مرتبط با توانمندسازی زنان باید تا زمان ایجاد ساختارهای جدید در شورا جدی گرفته شود.

وی افزود: شهرداری در حمایت از اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سالهای اخیر تلاش خوبی داشته و سال قبل طرح جامع توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار را تصویب کردیم. انتظار می‌رود فعالیت ها در ساختارهای موجود پیگیری شود و از ابلاغیه های مغایر خودداری صورت بگیرد.

شمس احسان با بیان اینکه اخیراً ابلاغیه هایی به مناطق داشتیم که با ساختار ها مغایرت داشته است، تصریح کرد: برخی از این ناهماهنگی ها و مکاتبات خارج از روال می تواند به شُرکای اجتماعی شهرداری و بهره برداران مراکز و قشر آسیب پذیر آسیب بزند. لذا انتظار داریم اداره ای که هنوز به تصویب شورا نرسیده ابلاغیه های مغایر قانون صادر نکند و شاهد توقف این مراکز در سطح شهر نباشیم.

کد خبر 865128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha