بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که باشگاه پرسپولیس مربی با زورمه بسیار ضعیف را برای پرسپولیس انتخاب کرده اند .

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، ضیا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است باشگاه پرسپولیس با جذب مربی اسپانیایی اشتباه بزرگی را مرتکب شده و باید مربی بزرگی که عنوان قهرمانی را کسب کرده انتخاب می کرد .

*در خصوص انتخاب گاریدو و حضورش در پرسپولیس چه نظری دارید ؟

واقعا من نمی دانم مربی که کارنامه اش زیر صفر بوده را چه کسی به پرسپولیس معرفی کرده.از آن بدتر تعجب می کنم هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه چطور و بر اساس چه موضوعی قبول کردند که گاریدو به عنوان سرمربی تیمی انتخاب شود که در این چند ساله همه قهرمانی ها را به نام خودش ثبت کرده است .

*باشگاه دنبال چند مربی رفت که رقم‌های بالا داشتند به همین دلیل گاریدویی را انتخاب کرد که رقم پایین تری داشت !

من نمی دانم مگر قحط الرجال آمده که فردی مانند گاریدو باید انتخاب شود .مربی که دو قهرمانی آورده که در سطح دوم آفریقا بوده و ارزش چندانی ندارد ضمن اینکه جدا از این روزمه ضعیف ایشان یک شومن هم هستند .

*مگر شما از ایشان و اخلاقیات گاریدو هم شناخت دارید ؟!

بالاخره پرس و جو و رصد کردیم و این گونه نیست که من پیشکسوت، فوتبال روز دنیا و مسائلی که در آن می گذرد را رصد نکنم و از ان آگاه نباشم .

*اما اوسمار هم که انتخاب شده بود رزومه خیلی قوی نداشت؟

مساله رزومه نیست .اوسمار اگر انتخاب شد و در ادامه قهرمانی آورد به این دلیل بود که یک سال و نیم کنار یحیی بود و به همه مسائل تیم و فوتبال ایران و بازیکنان پرسپولیس آشنایی داشت اما این مربی که انتخاب کردند نه رزومه دارد و نه آشنایی که بتواند تیم را خوب هدایت کند ضمن اینکه ایشان با تیم‌های عربی و چند تیم دیگر کار کرده اصلا نتیجه نگرفته به همین دلیل چرا باید چنین مربی را برای پرسپولیس بیاورند .

*به هر حال باشگاه هم این امکان را نداشت که مربی با قیمت بالا بیاورد .

اگر مربی خارجی خوب می خواهند جذب کنند باید یک مربی سطح بالا بیاورند و اگر توانایی این کار را ندارند از چند بازیکن دهه ۶۰ پرسپولیس که چه از نظر سطح بازی و چه از نظر مدارک بالای مربیگری بهترین بودند را به عنوان مربی جذب کنند .خود من بالاترین مدرک مربیگری را در سال ۲۰۰۲ گرفته ام و باشگاه مرا بیاورد تا به همراه چند بازیکن دیگر دهه ۶۰ به بهترین شکل ممکن تیم را اداره کنیم .

*در خصوص شرایط تیم به لحاظ بازیکن چه نظری دارید ؟

حتما باید از جوان‌ها در تیم بیشتر استفاده کنند .جوان‌هایی مانند عمری باز هم در پرسپولیس پیدا می شوند.به همین دلیل باید آنها را قبول کنیم ضمن اینکه تیم پرسپولیس دو مهاجم خوب و یک دفاع راست و یک مدافع میانی نیازدارد تا تیم به شکل خوبی برای لیگ برتر خودمان و لیگ نخبگان آسیا آماده شود.البته اگر بیرانوند هم برود حتما باید یک دروازه بان خوب خارجی برای تیم پرسپولیس جذب شود .

*فکر می کنید گاریدو می‌تواند تیم را باز هم به عنوان قهرمانی لیگ بعدی برساند ؟

تا لیگ شروع نشود و چند بازی تیم را نبینیم نمی توانیم در مورد تیم صحبت کنیم. البته یک موضوع کلی در مورد بازیکنان ایرانی وجود دارد که در مجموع بازیکنان به لحاظ سطح فنی خیلی با یکدیگر فرق ندارند.

کد خبر 865167
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    2 2
    ۴ نفری کار یه نفر را می خواهید انجام بدید چه کاریه همون شو من برای تیم رانتی تون خوبه
  • مسعود IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 0
    آقای عربشاهی حرص برای خودش میزند
  • امیر IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    0 1
    پرسپولیس تو اینوچند ساله بخاطر بازیکنان باتجربه قهرمان شده.... نه سرمربی خوب