سرپرست ریاست جمهوری با حضور در دفتر دکتر مسعود پزشکیان با رئیس جمهور منتخب دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت مسائل اجرایی و امور جاری کشور به وی ارائه کرد.

مخبر وپزشکیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد مخبر صبح امروز یکشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با وی گزارشی از آخرین وضعیت مسائل اجرایی و امور جاری کشور به وی ارائه کرد.

مخبر در این دیدار صمیمی پزشکیان را در جریان آخرین وضعیت امور جاری کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار داد.

رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رئیسی، از زحمات و تلاش‌های اعضای دولت در مدت سپری شده از شهادت رئیس جمهور و به خصوص اقدامات سرپرست ریاست جمهوری برای اداره امور و برگزاری بدون حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در مدتی کوتاه قدردانی کرد.

کد خبر 865198
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    5 1
    دولت محترم شهید رئیسی در زمانی کمتر از مدت قانونی انتخابات را به خوبی برگزار نمودند . کارائی و مسئولیت پذیری ایشان بیانگر انتخاب دقیق و کارآمد اعضاء کابینه دولت توسط شهید رئیسی می باشد . این کابینه آخرین ماموریت شان را هم به نحو احسن بعمل آوردند . خدا قوت میگوئیم به ایشان و برای تک تک شان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم .
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    3 1
    خخخخ سلام بر آقای مخبر و اعضای دولت شهید رئیسی درود بر شما بده بره آقا خزانه پر را تحویل آقایون بده ۴ سال دیگه بیا جارو شده و تمیز تحویل بگیر