آدیداس نام کفش ۱۱pro را به احترام ونی کروس هافبک بزرگ آلمانی تغییر داد.

تونی کروس

به گزارش همشهری آنلاین، تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، به خاطر تعهد باورنکردنی‌اش به یک مدل خاص از کفش فوتبال مشهور است. او در طول دوران حرفه‌ای خود، تنها از کفش‌های Adidas adiPURE ۱۱Pro استفاده کرده است و تا زمان بازنشستگی هم از کفش دیگری استفاده نکرد.

تونی کروس پس از حذف آلمان از یورو ۲۰۲۴ با شکست مقابل اسپانیا، از فوتبال خداحافظی کرد. آدیداس به همین مناسبت دست به اقدام جالبی زد و نام تونی کروس را روی این کفش ها گذاشت. در بیانیه آدیداس آمده:

تونی کروس و یازده پرو. عشق در نگاه اول، کنار هم تا آخرین ضربه. امروز خوشحالیم که می توانیم اعلام کنیم Adidas ۱۱pro به Adidas Toni Kroos pro تغییر نام پیدا کرده است.

آدیداس نام یکی از کفش‌هایش را تونی کروس گذاشت! + عکس

داستان تونی کروس و کفش‌هایش

این عشق پایدار به یک مدل خاص، داستانی منحصر به فرد دارد. آدیداس پیش از جام جهانی ۲۰۱۰ از این مدل کفش رونمایی کرد، اما در سال ۲۰۱۵ تولید آن را متوقف کرد. با این حال، کروس آنقدر به این کفش علاقه داشت که شخصاً از آدیداس خواست به خاطر او به تولید آن ادامه دهد.

آدیداس که از محبوبیت کروس و علاقه او به این مدل کفش آگاه بود، تصمیم گرفت از این فرصت استفاده کند. این شرکت تعداد محدودی از Adidas adiPURE ۱۱Pro را دوباره تولید کرد و برای فروش عرضه کرد. این کفش‌ها به سرعت به فروش رسیدند و هواداران کروس با اشتیاق نسخه محدود این کفش را خریداری کردند.

کد خبر 865205
منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha