مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
۱ نفر

تحقیقات در پرونده ناپدید شدن مرد طلافروش نشان می دهد که وی با یکی از آشنایانش دچار اختلاف مالی شده و احتمالا توسط او به قتل رسیده است.

پرونده

همشهری آنلاین - حوادث: مرد طلافروش مهدی نام داشت و ساکن کرمانشاه بود. او مدتی قبل با یکی از آشنایانش به نام فرهاد معامله طلا انجام داده و فرهاد مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به مرد طلافروش بدهکار شده بود. او اما حاضر به پرداخت این بدهی نبود و پس از آنکه اختلافاتشان جدی تر شد، کرمانشاه را ترک کرده و راهی پایتخت شد. مرد طلافروش وقتی این موضوع را شنید به تهران سفر کرد تا اختلافاتشان را با فرهاد حل و فصل کند و طلبش را پس بگیرد. اما از آن پس به طرز مشکوکی ناپدید شد و خانواده اش گزارش ناپدید شدن او را به پلیس اعلام کردند.

از آنجا که آخرین بار مرد طلافروش به تهران سفر کرده بود، پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد تا ردی از وی به دست آید. بررسی ها نشان داد که آخرین بار فرهاد مرد بدهکار به همراه دختر موردعلاقه اش، مرد طلافروش را سوار خودروی خود کرده و راهی شمال کشور شده بودند. از آن پس موبایل مرد طلافروش خاموش شده و هیچ کس اطلاعی از سرنوشت وی نداشت. در این شرایط دستور بازداشت فرهاد و دختر موردعلاقه اش صادر شد اما فرهاد فراری شده و کسی از سرنوشت او خبر ندارد. به این ترتیب پدر و دختر موردعلاقه فرهاد بازداشت شده اند اما مدعی هستند که از سرنوشت مرد طلافروش، ‌بی اطلاع هستند.

با توجه به فرار فرهاد و اظهارات ضد و نقیض پدر و دختر موردعلاقه وی، فرضیه قتل از سوی فرهاد به دلیل اختلاف مالی ۱۲ میلیارد تومان قوت یافته است. هم اکنون تحقیقات برای بازداشت فرهاد و انجام تحقیقات بیشتر برای رمزگشایی در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 865324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
    0 0
    میشه ازش فیلم سینمایی ساخت