«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز یکشنبه تأکید کرد که عملیات طوفان الاقصی، سرآغاز مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل نبوده، بلکه انفجار ملت فلسطین در برابر جنایات دشمن است.

ابوعبیده

به گزارش همشهری آنلاین، ابوعبیده با اشاره به اینکه ملت فلسطین به خاطر پابیندی به سرزمین خود، با کشتار جمعی مجازات می‌شود، گفت: «با پاکسازی نژادی و کشتار هدفمند در کرانه باختری، قدس و نوار غزه، جنایات اسرائیل به اوج خود رسیده است».

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌های مستقل نشان می‌دهد که پس از چند ماه جنگ، چگونه ملت فلسطین حامی مقاومت است، تصریح کرد: «ما بدون حمایت خارجی، همچنان در غزه می‌جنگیم. ملت ما نیز بدون غذا و دارو، ایستاده است».

سخنگوی القسام ادامه داد: مجاهدان ما از 9 ماه پیش تاکنون، ارتش دشمن را که تحت حمایت آمریکا و انگلیس قرار دارد، در هم شکسته است. ارتش اسرائیل، از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.

ابوعبیده با بیان اینکه، جنایات اسرائیل، دروغین بودن نهادهای بین‌المللی را نشان داد، گفت: همه ۲۴ گردان ما با سایر گروه‌های مقاومت، با دشمن مبارزه کردند و آن را در غزه شکست دادند. برای نظامیانی که مانند دزدها در منازل مخفی شده‌اند، هیچ جایی در غزه وجود ندارد».

ابوعبیده جنگ در «رفح» را مکمل تخریب هدفمند و کشتار غیرنظامیان دانست و گفت: «قدرت مجاهدان برای جنگ و ایستادگی، بسیار بیشتر شده است و آتش انتقامی که دشمن شعله‌ور کرده، برای نابودی تمامی توطئه‌هایش کافی است».

سخنگوی القسام با اشاره به اینکه وضعیت نیروی انسانی این گردانها بسیار خوب است، تأکید کرد: ما در این مدت موفق شده‌ایم هزاران نیروی جدید، جذب کنیم. ما برای مقابله با اسرائیل، در سراسر خاک خود، توانمندی‌های دفاعی خود را تقویت کرده‌ایم».

کد خبر 865345
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha