گوهری در واکنش به اینکه خودش در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرده ولی مسؤولان این باشگاه گفته‌اند فعلا فسخ قرارداد صورت نگرفته، گفت: بله.

احمد گوهری

به گزارش همشهری آنلاین احمد گوهری پس از یک سال و نیم بازی برای پرسپولیس، فصل قبل به‌عنوان بازیکن قرضی برای آلومینیوم اراک به میدان رفت و شرایط خوبی همراه با این تیم داشت، اما شرایط بازگشتش به جمع سرخ پوشان فراهم نیست و به همین دلیل به زودی قراردادش فسخ می‌شود.

احمد گوهری در خصوص وضعیت همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: من پس از پایان فصل و به دلیل اینکه حضور قرضی‌ام در آلومینیوم اراک تمام شده بود، دوباره بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شدم و حتی با وجود شرایط لازم برای فسخ قراردادم، این کار را انجام ندادم.

او در خصوص اینکه دلیل عدم فسخ قراردادش با پرسپولیس طی روزهای گذشته چه بود، ابراز کرد: من مدت‌ها شرایط فسخ قرارداد یک طرفه با پرسپولیس را داشتم و هیچ مشکلی برای انجام این کار وجود نداشت. حتی دو بار هم به سازمان لیگ رفتم، اما دلم نیامد که قراردادم را فسخ کنم و می‌خواستم در فضایی دوستانه این کار صورت بگیرد و هواداران را ناراحت نکنم.

این دروازه‌بان یادآور شد: هواداران پرسپولیس در دو سال و نیم گذشته و به ویژه روزهای اخیر لطف و محبت زیادی به من داشتند و بنده را شرمنده کردند. من هم وقتی دیدم پرسپولیس فعلا بدون دروازه‌بان است، قراردادم را فسخ نکردم و این موضوع را به باشگاه هم گفتم ولی امروز با من تماس گرفتند و برای فسخ قرارداد اعلام آمادگی نمودند!

گوهری در واکنش به اینکه خودش در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرده ولی مسؤولان این باشگاه گفته‌اند فعلا فسخ قرارداد صورت نگرفته، گفت: بله، کاملا این موضوع درست است و بنده هم اشاره کردم که گفته‌اند فردا این اتفاق می‌افتد.

کد خبر 865383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد پرسپولیس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    4 0
    مردی پسر پرسپولیس🌹
  • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
    1 1
    در حد پرسپولیس نیستی یعنی چه که دلت نیومد یکطرفه فسخ کنی .اگر میشد انجام میدادی ...