دختر جوانی که فکر می‌کرد دوست مجازی‌اش بازیگر و خواننده معروفی در افغانستان است، پس از سرقت طلاهای مادرش با او فرار کرد.

دوستی خیابانی - عشق خیابانی - دختر و پسر

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل مرد میانسالی به پلیس رفت و از ناپدید شدن دختر ۱۸ ساله‌اش خبر داد. او گفت: دخترم صبح روز گذشته به بهانه خیاطی به خانه دوستش رفت، اما دیگر برنگشت. هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتم، پاسخ نداد. به خانه دوستش رفتم، اما در کمال ناباوری متوجه شدم که دخترم به ما دروغ گفته و اصلا به خانه او نرفته است.

وی ادامه داد: از دیروز تا به حال، هر جایی را که تصور می‌کردیم برای پیدا کردن مهشید گشته‌ایم اما هیچ رد و نشانی از او به دست نیاوردیم. بعد هم متوجه شدیم او طلاهای مادرش را برداشته و رفته است.

با شکایت مرد میانسال، تحقیقات از سوی مأموران پلیس آغاز شد. تا اینکه در ادامه یکی از دوستان دختر گمشده گفت: مدتی بود که مهشید در فضای مجازی با پسر جوانی آشنا شده بود. چون آن پسر افغانستانی بود و می‌دانست خانواده‌اش با ازدواج آنها مخالفت می‌کنند، تصمیم گرفت با پسر مورد علاقه‌اش فرار کند.

بررسی‌ها برای یافتن مهشید ادامه داشت تا اینکه دوست وی اطلاعات جدیدی در اختیار پلیس قرار داد: دیشب مهشید با من تماس گرفت و گفت با همان پسر به خانه یکی از اقوامش در تهران رفته است. بعد هم به بهانه‌ای آدرس خانه را گرفتم.

وقتی مأموران پلیس راهی خانه مورد نظر شدند، پس از هماهنگی با بازپرس روحانی‌زاده وارد خانه مورد نظر شدند، اما دختر و پسر جوان را پیدا نکردند. صاحبخانه که از اقوام پسر جوان بود، در تحقیقات گفت: چند روزی آنها به خانه ما آمدند و بعد هم راهی افغانستان شدند.

وی افزود: البته من فهمیدم که پسر جوان به مهشید گفته بازیگر و خواننده است و در افغانستان طرفداران زیادی دارد، اما دروغ گفته چون او کارگر ساده رستوران بود.

باتوجه به فرار دختر جوان و ترفند فریبکارانه پسر افغانستانی، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران دستور داد مکاتبات لازم با پلیس بین‌الملل صورت گیرد و آنها را به ایران بازگردانند.

کد خبر 865416
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha