مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

رییس پیشین انجمن پاراوزنه‌برداری بعد از برکناری از این سمت گفت: ۴ سال در کنار تیم پاراوزنه برداری بودم و برای موفقیت تک تک ورزشکاران از هر کمکی که از دستم برآیدکوتاهی نخواهم کرد.

حسین رضازاده

به گزارش همشهری آنلاین، در گفتگویی که با حسین رضازاده داشتیم، اظهار کرد: ۴ سال پیش زمانی که محمدشروین اسبقیان ریاست فدراسیون جانبازان و توانیابان را برعهده گرفت به درخواست او و محمود خسروی‌وفا مسئولیت انجمن پاراوزنه‌برداری را برعهده گرفتم تا تجربیات خود را در اختیار وزنه‌برداران قرار دهم. هر کمکی که از دستم برآمد کوتاهی نکردم و در کنار ورزشکاران بودم.

وی گفت: از این که طی این سال ها در کنار وزنه برداران پارا قرار داشتم خوشحال بودم، بچه‌هایی که از لحاظ اخلاق و معرفت بسیار خوب بودند، البته اکنون نیز به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هر کمکی که از دستم برآید در کنار وزنه برداران خواهم بود و برای تک تک ورزشکاران آرزوی موفقیت در بازی های پارالمپیک پاریس را دارم.

رییس انجمن پیشین پاراوزنه برداری در پاسخ به این پرسش که آیا این تغییرات بنا به تصمیم رییس فدراسیون بوده و یا خودتان دیگر قصد ادامه همکاری نداشتید، خاطرنشان کرد: از زمانی که اسبقیان در راس فدراسیون بود مدت ۴ سال در کنار وزنه برداران بودم اما با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون ایجاد شد تیم جدید به دنبال همکاری با کادر جدید بودند. البته در این ۴ سال هر کمکی که از دستم برآمد برای پاراوزنه برداری که جزو خانواده خودم بود، انجام دادم. امیدوارم در پارالمپیک پاریس بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

رضازاده در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران برای شرکت در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: بازی های المپیک و پارالمپیک بسیار سنگین است و جای برترین‌هاست. بنابراین پیش‌بینی مدال به راحتی امکانپذیر نیست، امیدوارم هر ۶ وزنه برداری که سهمیه کسب کرده‌اند به این رویداد اعزام شوند. هفته پیش جلسه‌ای در پارالمپیک داشتیم و تک تک رکوردها را بررسی می‌کردند، وزنه‌برداری رشته رکوردی است و رنکینگ ورزشکاران نشان می‌دهد که چه مدالی کسب می‌کنند. هر چند وزنه‌برداری رشته مدال‌آوری است و در پارالمپیک پاریس انتظار کسب مدال از آنها وجود دارد. امیدوارم مدال‌های خوش رنگ و از همه مهمتر طلا کسب کنند.

رییس انجمن پیشین پاراوزنه برداری خاطرنشان کرد: چند نفر از وزنه‌برداران فعلی عنوان‌دار پارالمپیک هستند. امیدوارم با وجود داشتن حریفان سخت و قدر بهترین نتیجه را در پارالمپیک پاریس کسب کنند.

وی در پایان افزود: پارالمپیک جایی برای کسب تجربه نیست و باید کسانی اعزام شوند که شانس زیادی برای کسب مدال و به ویژه طلا داشته باشند. درست است کنار وزنه‌برداران نیستم اما هر کمکی که از دستم برآید برای موفقیت تیم پاراوزنه برداری انجام خواهد داد.

کد خبر 865540
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha